مدیر سابق موناکو: امباپه به رئال مادرید می رود و بیشتر از رونالدو برنده توپ طلا خواهد شد

مدیر سابق موناکو: امباپه به رئال مادرید می رود و بیشتر از رونالدو برنده توپ طلا خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی - لویی کمپس، مدیر سابق موناکو، مدعی شد که کیلیان امباپه روزی به رئال مادرید خواهد پیوست و بیشتر از کریستیانو رونالدو در این تیم برنده توپ طلا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پاری سن ژرمن تنها در 20 سالگی موفق شده بیشتر از تمام دوران حرفه ای بسیاری از بازیکنان افتخار کسب کند. او دوبار قهرمان لیگ فرانسه شده، یک قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده و برنده جایزه بهترین بازیکن جوان دنیا نیز شده است. او این فصل تنها در 19 بازی موفق شده 16 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر برساند و به نظر می رسد که روند پیشرفتش در سالهای پیش رو نیز ادامه داشته باشد. کمپس که وقتی امباپه شروع به درخشش کرد در موناکو بود، باور دارد که این بازیکن خیلی زود به یکی دیگر از کهکشانی های رئال مادرید تبدیل خواهد شد. او در گفتگو با تله فوت اظهار داشت: " خودم را در آینده در مسابقه ای در سانتیاگو برنابئو تصور می کنم که در حال لذت بردن از بازی امباپه هستم. این روزها او از نیمار تعیین کننده تر است و با توجه به سنش بسیار بهتر از رونالدو خواهد شد. می توانم کسب توپ طلا توسط او را ببینم. "

امباپه در رای گیری توپ طلای سال 2018 در رده چهارم و یک پله بالاتر از مسی که پنج بار برنده این جایزه شده، قرار گرفت. او امیدوار است که به زودی برنده این جایزه شود اما باید دید که مسیر حرفه ای فوتبال این بازیکن را به کجا خواهد کشاند. اگر او به مادرید برود، شاید شانس کار با مورینیو را داشته باشد. مورینیو اخیرا و پس از اخراج از منچستریونایتد بار دیگر به شدت به رئال مادرید نزدیک شده است. 

1070