کمپوس: آینده امباپه در رئال مادرید خواهد بود؛ او همین حالا هم تاثیرگذارتر از نیمار است؛ امباپه برتر از کریس رونالدو خواهد شد

کمپوس: آینده امباپه در رئال مادرید خواهد بود؛ او همین حالا هم تاثیرگذارتر از نیمار است؛ امباپه برتر از کریس رونالدو خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس کمپوس، مشاور ورزشی فعلی باشگاه لیل، در گذشته با باشگاه موناکو کار می کرد و یکی از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال فرانسه است.

او حالا در گفتگو با برنامه تله فوت در مورد آینده کیلیان امباپه ستاره جوان فوتبال فرانسه صحبت کرده و گفته که آینده او را در باشگاه مادریدی می بیند.

اقای کمپوس در این رابطه گفته:« کیلیان نماینده فوتبال فرانسه است. ما دوست داریم  بازیهای او را ببینیم و من به عنوان یک فوتبالیست تراز اول، او را در پیراهن رئال مادرید می بینم. چون رئال تیم بزرگی است و همه بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال دوست دارند تا به این تیم بروند.»

او در ادامه صحبتهایش گفت:« تصور می کنم که در آینده برای تماشای بازیهای امباپه به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهم رفت و ازنمایش های خیره کننده و تماشایی او در زمین لذت خواهم برد. همین حالا هم امباپه تاثیرگذارتر و تعیین کننده تر از نیمار است و مطمئن باشید که در آینده در جایگاهی بالاتر از کریس رونالدو قرار خواهد گرفت. فکر می کنم او توپ طلاهای به مراتب بیشتری را فتح خواهد کرد.»

او که یکی از مدیران موفق فوتبال فرانسه است در ادامه اعلام کرد که بعد از برکناری مورینیو از نیمکت مربیگری منچستریونایتد بیش ازیک ساعت با آقای خاص تلفنی صحبت کرده:« من حس کردم که مورینیو به خاطر این اتفاق حسابی افسرده شده است. او می خواست یک پروژه بزرگ را در فوتبال انگلیس بنا کند. به نظر من او گزینه ایده آلی برای هدایت رئال مادرید است و ممکن است روزی دوباره به برنابئو بازگردد چون او یک سرمربی بزرگ است.»

6363