یوونتوس آماده فروش پیانیچ و خدیرا برای خرید ایسکو

یوونتوس آماده فروش پیانیچ و خدیرا برای خرید ایسکو

سایت رسمی فوتبالی – این روزها مسئولان باشگاه یوونتوس با دقت فراوانی شرایط نامطلوب ایسکو در باشگاه رئال مادرید را زیر نظر دارند.

یکی از بازیکنان رئال که به احتمال خیلی زیاد در بازار زمستانی و یا بازار پیش روی تابستانی رختکن سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد، کسی نیست به جز ایسکو. از زمانی روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به جای جولن لوپتگی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی، اوضاع برای ایسکو سخت شده و او معمولا بازی ها را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا می کند. ایسکو بارها نارضایتی اش را از نیمکت نشینی های پی در پی ابراز کرده و احتمالا به زودی رختکن رئال را ترک خواهد کرد و به تیمی خواهد رفت که بتواند دقایق بیشتری بازی کند.

همین نارضایتی ایسکو از شرایطش در باشگاه مادریدی، باعث شده تا مشتریان او گوش به زنگ اوضاع باشند. طبق گزارش منتشره در اسکای، مسئولان باشگاه یوونتوس آماده اند تا این بازیکن جوان و توانا را به خدمت بگیرند و برای تامین وجه خرید ایسکو در نظر دارند تا هم پیانیچ وهم سامی خدیرا را به فروش برسانند تا بتوانند وجه لازم برای خرید ستاره اسپانیایی رئال را تامین کنند. در صورت انتقال ایسکو به یووه، او این فرصت را خواهد یافت تا بار دیگر در کنار دوست قدیمی اش کریستیانو رونالدو توپ بزندو حضور کریس در تیم بینکونری احتمالا شانس این تیم برای جذب این بازیکن جوان اسپانیایی را افزایش خواهد داد.


البته یوونتوس تنها مشتری ایسکو نیست و تیمهایی مثل آرسنال و منچسترسیتی هم شرایط او را زیر نظر دارند. دو باشگاه ایتالیایی (میلان وناپولی) هم برای به خدمت گرفتن ایسکو ابراز تمایل کرده اند.

ایسکو در فینال جام باشگاه های جهان هم جایی درترکیب تیم سولاری نداشت و تنها دقایقی خودش را گرم کرد ولی فرصت بازی به او نرسید و همین اتفاق و چهره بی تفاوت او درجشن قهرمانی مادریدی ها در امارات، گویای آن است که روزهای حضور او در باشگاه مادریدی به سر آمده است.

6363