خامس در لباس پاپانوئل و سورپرایز کردن کودکان بیمار

خامس در لباس پاپانوئل و سورپرایز کردن کودکان بیمار

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگس ستاره کلمبیایی باشگاه بایرن مونیخ این روزها برای سپری کردن تعطیلات زمستانی در کلمبیا به سر می برد. او با به تن کردن لباس پاپانوئل به بیمارستانی در زادگاهش سر زده تا دل کودکان بیمار را شاد کند.

رقابت های این فصل بوندس لیگا برای مراسم کریسمس و جشن سال نوی میلادی تا 18 ژانویه تعطیل است و به همین خاطر هم خامس به کلمبیا بازگشته تا سال نوی میلادی را درکنار خانواده اش جشن بگیرد.

این بازیکن 27 ساله در کلمبیا با به تن کردن لباس پاپانوئل به مرکز سرطان کودکان رفت تا از کودکانی که دراین مرکز بستری هستند و به خاطر بیماری شان نمی توانند سال نو را درخانه و درکنار خانواده هایشان جشن بگیرند، عیادت کند.

رودریگس به نمایندگی از بنیاد خیریه HOMI هدایایی هم برای این کودکان تهیه کرده بود. او در ابتدا با لباس پاپانوئل به اتاق کودکان می رفت وکمی بعد کلاه و ریشش را برمی داشت تا کودکان او را بشناسند. یکی از نمایندگان این بنیاد خیریه دراین رابطه گفته:« ما خیلی خوشحالیم که افرادی مثل خامس به نبرد ما برای زندگی ملحق شده اند.»

خامس رودریگس هم در صحبت هایی دراین رابطه گفت:« دیدن لبخند این کودکان، بزرگترین هدیه برای من بود»

او در ادامه با همراهی دخترش سالومه در رویدادی که توسط بنیاد خیریه ای به نام همه ما خامس رودریگس هستیم ، ترتیب داده شده بود، حضور یافت.

6363