پیشنهاد رئال مادرید به تاتنهام: بیل و پوچتینو را معاوضه کنیم!

پیشنهاد رئال مادرید به تاتنهام: بیل و پوچتینو را معاوضه کنیم!

سایت رسمی فوتبالی – روزنامه بریتانیایی دیلی استار در شماره امروز خود گزارش ویژه ای منتشر کرده است. گزارشی از پیشنهاد عجیب باشگاه مادریدی به باشگاه تاتنهام. بنا بر این گزارش سران باشگاه رئال مادرید این گزینه را پیش روی مسئولان تاتنهام گذاشته اند که در ازای بازگشت گرث بیل به تاتنهام، مسئولان این باشگاه انگلیسی کار را برای جدایی مائوریتسیو پوچتینو از نیمکت مربیگری این تیم و پیوستنش به رئال مادرید سخت نکنند.

طبق این گزارش دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، تحت هیچ شرایطی راضی به جدایی پوچتینو از نیمکت مربیگری تیمش نیست و از سوی دیگر از بازگشت احتمالی گرث بیل به رختکن تیمش استقبال می کند و حالا پیشنهاد باشگاه مادریدی، تنها راهی است که لوی بتواند رویایش را محقق شده یافته و گرث بیل را به وایت هارت لین بازگرداند. البته شرطی که او به جدایی سرمربی آرژانتینی تیمش رضایت دهد.

گرث بیل اخیرا با پیراهن رئال مادرید قهرمان جام باشگاه های جهان شد و توپ طلای این تورنمنت را مال خود کرد و نمایش قابل قبولی دراین تورنمنت داشت. بیل در بازی نیمه نهایی مقابل کاشیما آنتلرز هت تریک کرد و در بازی فینال هم اگرچه موفق به گلزنی نشد ولی یکی از بازیکنان فوق العاده سولاری بود. و به نظر می رسد که این ستاره ولزی دوباره به روزهای اوجش بازگشته است.

6363