تیته: فرناندینیو به خانواده اش قول داده که دیگر به تیم ملی برزیل برنگردد

تیته: فرناندینیو به خانواده اش قول داده که دیگر به تیم ملی برزیل برنگردد

سایت رسمی فوتبالی- آدنور لئوناردو ملقب به تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که فرناندینیو ستاره برزیلی باشگاه منچسترسیتی تمایلی به بازگشت به اردوی سلسائو ندارد. چرا که بعد از عملکرد نه چندان قابل قبول فرناندینیو در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018، او و خانواده اش با توهین و اهانتهای زیادی روبرو شده و حتی برخی اعضای خانواده اش در شبکه های اجتماعی تهدید به مرگ شده اند.

تیته در گفتگویی که روز شنبه با کانال اسپورت تی وی داشت، اعلام کرد که بعد از اتمام جام جهانی روسیه بارها با فرناندینیو تماس گرفته تا او را به تیم ملی دعوت کند ولی گویا فرناندینیو به خانواده اش قول داده که دیگر برای تیم ملی برزیل به میدان نرود.

تیته دراین رابطه گفت:« اولین بازیکنی که بعد از جام جهانی انگیزه های زیادی برای حضور در اردوی تیم داشت، فرناندینیو بود. او بازیکن تراز اولی است. یک بازیکن استثنایی که برای موفقیت تیم تلاشهای زیادی می کند.»

ستاره برزیلی سیتی که در باخت 1-7 برزیل مقابل آلمان در جام جهانی 2014 نیز در ترکیب سلسائو بود، در جام جهانی 2018 روسیه و در بازی با بلژیک به اشتباه دروازه برزیل را باز کرد و در همان بازی بود که سلسائو با باخت مقابل بلژیک از گردونه رقابتها حذف شد. بعد از حذف برزیل از جام جهانی 2018، انتقادات زیادی از فرناندینیو به عمل آمد و صفحه رسمی او و اعضای خانواده اش در شبکه های اجتماعی با حمله برخی افراد بی فرهنگ و بی ادب مواجه شد و گویا حتی برخی اعضای خانواده او را تهدید به مرگ کرده اند.

تیته دراین رابطه ادامه داد:« شخصا به دیدار فرناندینیو رفتم تا با او صحبت کنم. چون تیم ملی برزیل به بازیکنی با این ابهت و حرفه ای گری افتخار می کند. من الاغ نیستم که یک بازیکن بد را به تیمم دعوت کنم. امیدوارم که اوضاع بهتر شود؛ من از فرناندینیو خیلی حمایت خواهم کرد.»

6363