رونی: بازگشت به یونایتد؟ خانواده ام تازه در آمریکا جا افتاده اند؛ سیتی این فصل قهرمان لیگ برتر می شود؛ رویایم سرمربیگری یونایتد است

رونی: بازگشت به یونایتد؟ خانواده ام تازه در آمریکا جا افتاده اند؛ سیتی این فصل قهرمان لیگ برتر می شود؛ رویایم سرمربیگری یونایتد است

سایت رسمی فوتبالی- وین رونی مهاجم باتجربه انگلیسی در صحبت هایی اعلام کرد که برخی فاکتورها مانع از بازگشت او به فوتبال باشگاهی انگلیس می شوند.

روز 28 ژوئن سال 2018 بود که خبر انتقال وین رونی به دی سی یونایتد در لیگ ام.ال.اس آمریکا اعلام شد و در روز 15 جولای او اولین بازی اش را برای تیم جدیدش برگزار کرد و همراه با دی.سی یونایتد توانست تا 1-3 مقابل ونکوور وایت کپس به پیروزی برسد.

وین رونی شروع خوبی در لیگ فوتبال آمریکا داشت و در فصل اول حضورش در این لیگ و در 21 بازی و با 1761 دقیقه حضور در زمین، 12 گل زد و 6 پاس گل داد. حالا این روزها گمانه زنی هایی درمورد احتمال بازگشت وین رونی به لیگ برتر انگلیس و پیوستنش به یونایتد در ماه ژانویه و البته به صورت قرضی به گوش می رسد. اما خود رونی چنین بازگشتی را غیرممکن می داند

رونی در گفتگو با بی تی اسپورت دراین رابطه گفت:« خیلی دوست داشتم که می توانستم به لیگ برتر بازگردم ولی به تازگی با خانواده ام به واشنگتن نقل مکان کرده ایم.»

او با اشاره به برکناری ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری یونایتد و برد قاطعانه این تیم با سولسشر گفت:« سبک بازی تیم تغییر کرده. یک سرمربی نمی تواند دائما به بازیکنانش ضربه بزند. در این صورت او بازنده خواهد بود. به نظرم ژوزه مورینیو در یونایتد نهایت تلاشش را به کار نگرفت.»


رونی در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد قهرمان این فصل لیگ برتر گفت:« لیورپول و سیتی دو تیمی هستند که هواداران از تماشای بازیهایشان لذت می برند. فکر می کنم امسال منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.»

این مهاجم انگلیسی در ادامه یادآوری کرد که یکی از رویاهایش سرمربیگری درمنچستریونایتد است:« من در حال سپری کردن دوره های مربیگری هستم و این شغل برایم خیلی جذاب است. رویایم این است که روزی سرمربی یونایتد شوم.»

6363