سفر مسی به آرژانتین برای سپری کردن تعطیلات سال نو در جمع خانواده

سفر مسی به آرژانتین برای سپری کردن تعطیلات سال نو در جمع خانواده

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا صبح امروز با هواپیمای شخصی اش وارد زادگاهش روساریو شد. مسی و همسرش قصد دارند تا تعطیلات سال نوی میلادی را در زادگاهشان روساریو و در جمع خانواده سپری کنند و بدین ترتیب انرژی کافی برای شروع سال 2019 بگیرند.

سال 2019 از نظر فوتبالی، سال سختی برای لیونل مسی خواهد بود.چرا که او باید برای بازگشت به تیم ملی آرژانتین تصمیم بگیرد و در صورتی که دوباره پیراهن آلبی سلسته را به تن کند باید در کوپا آمه ریکای 2019 که در برزیل برگزار می شود، تیم کشورش را همراهی نماید.

مسی فصل گذشته با بارسلونا قهرمان لالیگا شد و پنجمین کفش طلای کارنامه روزشی اش را نیز کسب کرد ولی از جمله ناکامی های او درسال 2018 می توان به قرارنگرفتن نامش در جمع 5 نامزد نهایی جایزه توپ طلا و عدم حضور او در جمع سه فینالیست نهایی جایزه د بست فیفا بعد از 8 سال حضور اشاره کرد.

باحذف زودهنگام آرژآنتین از جام جهانی 2018 روسیه، مسی برای بار دوم اردوی آلبی سلسته را ترک کرد و البته ممکن است دوباره به جمع بازیکنان آرژانتین بازگردد.


این فوتبالیست 31 ساله که شنبه شب دربازی بارسا مقابل سلتاویگو برای تیمش گلزنی کرد، در بدو ورود به فرودگاه ایسلاس مالویناس روساریو با تعدادی از کارمندان فرودگاه عکسهایی به یادگار گرفت و بعد به سمت خانه پدری اش رفت تا تعطیلات سال نو را آغاز کند.

البته او دراین سفر تنها نبود و همسرش آنتونلا و سه پسرشان، تیاگو، متئو و چیرو نیز همراه با او عازم آرژانتین شدند. قرار براین است که لیونل مسی برای جلسه تمرینی بارسلونا در روز چهارشنبه دوم ژانویه ساعت 18 در شهرک ورزشی سنت خوان دسپی حضور بیابد.  علاوه بر مسی، لوئیس سوارس، مالکوم، آرتور، آرتورو ویدال و منیر هم با اجازه سرمربی بارسا به تعطیلات زمستانی رفته اند و سایر بازیکنان بارسلونا از روز سی دسامبر تمریناتشان را از سر خواهند گرفت.

6363