افشای رسوایی اخلاقی مورینیو در دوران حضورش در رئال مادرید

افشای رسوایی اخلاقی مورینیو در دوران حضورش در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه بریتانیایی سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ژوزه مورینیو سرمربی سرشناس و پرتغالی دنیای فوتبال درطول دوره حضورش در رئال مادرید، به همسرش خیانت کرده است.

طبق این گزارش، مورینیو در زمان حضورش در باشگاه مادریدی، با خانمی به نام پرو کارتر رابینسون 41 ساله آشنا شده بود و آنها همچنان با هم در ارتباطند. گویا آشنایی این سرمربی پرتغالی با این خانم به جشن های قهرمانی رئال در فصل 2010 برمی گردد.

بنا بر این گزارش، مورینیو تلاش زیادی کرده تا مانع از انتشار و درز کردن این خبر رسوایی به رسانه های خبری شود. کارتر رابینسون کارمند سابق شرکت آی.بی.ام است که با مرخصی گرفتن از کارش، در شمال شهر لندن زندگی می کند و ژوزه مورینیو نیز از زمان برکناری اش از سمت مربیگری منچستریونایتد برای زندگی به خانه اش در لندن بازگشته است. 

روزنامه سان در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که ارتباط دوستانه مورینیو و این خانم جوان که 14 سال از مورینیو جوان تر است، از زمان حضور آقای خاص در رئال مادرید ادامه دارد و این درحالی است که ژوزه مورینیو متاهل است و هسمرش ماتیلده فاریا و دو فرزندشان در شهر لندن زندگی می کنند. مورینیو و خانم ماتیلده سی سال پیش در پرتغال با هم آشنا شده و ازدواج کردند. خانم فاریا یکی از سفیرهای برنامه غذای سازمان ملل متحد است که زمانی که 15 ساله بود، با ژوزه 17 ساله آشنا شده بود.

درادامه گزارش سان به این نکته اشاره شده که این اولین باری نیست که مورینیو به همسرش خیانت می کند و در سال 2001 نیز زمانی که هدایت تیم لئیریا را در دست داشت با مالک یک مغازه، آشنا شده بود. خانم مالک مغازه در سال 2007 گفت:« مورینیو به من گفته بود که درحال جدا شدن از همسرش است؛ چون احساس خوشبختی نمی کند. من مطمئن بودم که او به من حقیقت را گفته.»

6363