دزدی از خانه کاپیتان پی.اس.جی در زمان برگزاری بازی این تیم

دزدی از خانه کاپیتان پی.اس.جی در زمان برگزاری بازی این تیم

سایت رسمی فوتبالی- شنبه شب و در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل نانت و در شرایطی که تیاگو سیلوا به عنوان کاپیتان پی.اس.جی در زمین چمن بود، دزدانی به خانه او رفتند. اگرچه پاری سن ژرمن در این بازی موفق شد تا به لطف تک گل کیلیان امباپه به پیروزی 1-0 رسیده و هر سه امتیاز بازی را مال خود کند، اما حضور دراین مسابقه برای تیاگو سیلوا گران تمام شد. 

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، در زمان برگزاری این مسابقه فوتبال، دزدان توانستند تا خودشان را به خانه سیلوا که در محله مجللی در شهر پاریس است، برسانند. جالب اینجاست که خانه او تمام موارد امنیتی لازم را نیز داراست ولی این تدابیر امنیتی هم مانع از آن نشد که دزدان نتوانند خودشان را به داخل منزل برسانند.

برآورد می شود که این سارقان اشیایی به ارزش یک میلیون یورو از خانه سیلوا به سرقت برده باشند که در بین وسایل به سرقت رفته می توان به جواهرات و وسایل ارزشمند از جمله یک ساعت شیک 600 هزار یورویی اشاره کرد.

این اولین باری نیست که خانه یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن در زمان حضورش در زمین چمن، مورد سرقت قرار می گیرد. در اواخر ماه نوامبر سال 2018 میلادی بود که چوپو موتینگ، بازیکن کامرونی پاری سن ژرمن هم با اتفاق مشابهی روبرو شد و در هنگام برگزاری یکی از بازیهای پی.اس.جی دزدان به منزل او رفته و وسایلی به ارزش 600 هزار یورو را ربودند.

6363