ثبت رکوردی جدید برای یوونتوس؛ حضور کنار بارسلونا و منچسترسیتی

ثبت رکوردی جدید برای یوونتوس؛ حضور کنار بارسلونا و منچسترسیتی

سایت رسمی فوتبالی - یوونتوس با پیروزی 1 - 0 برابر رم در دیدار شب گذشته علاوه بر تداوم روند صدرنشینی در سری آ و حفظ اختلاف با ناپولی، رکوردی جدید را نیز به نام خود ثبت کرد و در کنار منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، تک گل ماریو مانژوکیچ در دیدار شب گذشته باعث شد تا یوونتوس 3 امتیاز دیدار با رم را نیز از آن خود کند. این نتیجه اختلاف هشت امتیازی با ناپولی را که با یک گل از سد اسپال گذشته بود، حفظ کرد. پیروزی شب گذشته در واقع شانزدهمین پیروزی یوونتوس در 17 بازی اخیر بود که رکوردی جدید در فوتبال ایتالیا به حساب می آید. پیش از این هیچ تیمی نتوانسته بود چنین آغاز قدرتمندانه ای را در رقابت های این کشور تجربه کند. آنها با 49 امتیازی که از 16 پیروزی و یک تساوی کسب کردند، در کنار بارسلونای فصل 13 - 2012 و منچسترسیتی فصل 18 - 2017 قرار گرفتند. رونالدو در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما تا به اینجای فصل 11 گل به ثمر رسانده است. اما از سوی دیگر مانژوکیچ موفق شده در 3 دیدار اخیر خانگی یووه برای این تیم گلزنی کند. او همچنین هرگز پیش از این موفق نشده بود برابر رم گلزنی کند و سرانجام رکورد خود برابر این تیم را شکست. 

علاوه بر این یوونتوس تا به اینجا 22 کلین شیت به ثبت رسانده که بیشتر از هر تیم دیگری در 5 لیگ معتبر اروپایی به شمار می رود. آنها هنوز 2 بازی دیگر برابر آتالانتا و سمپدوریا فرصت دارند تا به رکورد خود اضافه کنند.

1070