ریبری: می‌خواهم یک فصل دیگر در بایرن بمانم

ریبری: می‌خواهم یک فصل دیگر در بایرن بمانم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این رسانه‌های آلمانی گزارش کرده بودند که بایرن مونیخ گزینه‌ی تمدید قرارداد را به ریبری و آرین روبن پیشنهاد نخواهد داد چرا که نیکو کوواچ سرمربی بایرن قصد دارد دورانی بدون حضور این دو ستاره‌ی  کهنه‌کار را در بایرن آغاز کند. اما حالا فرانک ریبری اعلام کرده که مایل است برای یک فصل دیگر با پیراهن قرمزرنگ بایرن مونیخ بازی کند چرا که به این باشگاه آلمانی، باشگاهی که برای آن بیشتر از 400 بازی انجام داده علاقه‌مند است.

در جریان گفتگوی ریبری با شبکه‌ی اسکای آلمان زمانی که خبرنگار این شبکه از ریبری 35ساله درباره‌ی برنامه‌هایش برای سال آینده پرسید او در پاسخ گفت:" این سوال پیچیده‌ای است که جواب دادن به آن را سخت می‌کند. من نمی‌دانم فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد".

ریبری در ادامه‌ی گفتگویش با این شبکه گفت:" من دوست دارم سالم و سرحال باشم، بازی کنم و گل بزنم. من در این حدود 12 سال همیشه با همه‌ی توش و توانم در خدمت این باشگاه بوده‌ام و شکی نیست که دلم می‌خواهد باز هم اینجا بازی کنم".

ریبری دیروز در جریان پیروزی 3-0 بایرن مقابل آینتراخت فرانکفورت دو گل برای بایرن به ثمر رساند تا ثابت کند که هنوز چیزهای زیادی برای عرضه کردن به این باشگاه دارد.