بارسلونا 2 - 0 سلتاویگو؛ همچنان روی دور پیروزی

بارسلونا 2 - 0 سلتاویگو؛ همچنان روی دور پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده که در هفته های اخیر در لالیگا روی نوار پیروزی قدم بر می دارند، امشب نیز موفق شدند با 2 گل عثمان دمبله و لیونل مسی سلتاویگو را شکست داده و به صدرنشینی خود استمرار بخشند.

بارسلونا مطابق انتظار بازی را در خانه هجومی آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 10 به گل اول دست یافت.

ضربه زمینی لیونل مسی از درون محوطه با عکس العمل ناقص دروازه بان سلتاویگو همراه بود تا در ریباند عثمان دمبله با یک ضربه زمینی از بین پاهای او گل اول را به ثمر برساند.

حملات بارسا ادامه یافت و در دقیقه 21 و روی همکاری آلبا و دمبله این تیم می توانست به گل دوم دست یابد اما مدافعان سلتاویگو با هوشیاری مقابل آنها ایستادگی کردند.

در دقیقه 30 و روی پاس ویدال به لوییس سوارز در موقعیتی مناسب، این مهاجم اروگوئه ای فضای خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بارسلونا همچنان بازی را در اختیار داشت و در نهایت در اواخر نیمه اول دوباره مزد برتری خود را گرفت. پاس عمقی دیدنی آلبا در موقعیتی تک به تک به لیونل مسی رسید و او نیز با یک ضربه محکم به گوشه دروازه، زننده گل دوم بارسلونا لقب گرفت تا آنها با برتری 0-2 راهی رختکن شوند.

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 54 برای سلتاویگو ایجاد شد اما ضربه محکم مندز با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

در دقیقه 60 و با ضربه ایستگاهی لیونل مسی، بارسا تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما مدافعان سلتاویگو واکنش خوبی به این ضربه نشان دادند.

یک دقیقه بعد لوییس سوارز روی پاس آلبا در مقابل دروازه صاحب بهترین فرصت برای گلزنی شد اما شوت او با بی دقتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بارسلونا دوباره صاحب بخت گلزنی شد و ضربه نلسون سمدو با مهار بلانکو همراه شد و در ریباند نیز مسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در ادامه جریان بازی کاملا آرام شد و بارسلونا که از کسب پیروزی خود اطمینان یافته بود به اداره جریان بازی پرداخت تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول دمبله و مسی، سلتاویگو را در نوکمپ مغلوب کند.