رونی: چیزی باید در یونایتد تغییر می کرد ؛ مورینیو باید اخراج می شد

رونی: چیزی باید در یونایتد تغییر می کرد ؛ مورینیو باید اخراج می شد

سایت رسمی فوتبالی- وین رونی اسطوره انگلیسی باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که تصمیم مدیران این باشگاه برای برکناری ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری این تیم، تصمیم صحیحی بوده است و راهکار دیگری جز برکناری مورینیو وجود نداشته.

هفته گذشته بود که ژوزه مورینیو از سمت خود برکنار شد و شروع ضعیف یونایتد در رقابت های این فصل لیگ برتر باعث شد تا یونایتد قبل از برگزاری بازی این هفته، در رده ششم جدول قرار بگیرد. باخت یونایتد مقابل لیورپول و درگیری های پی در پی آقای خاص با بازیکنان یونایتد باعث شد تا مدیران این تیم درنهایت تصمیم به برکناری این سرمربی موفق پرتغالی بگیرند و چهارشنبه هفته گذشته بود که اوله سولسشر به عنوان سرمربی موقت این تیم تا پایان فصل برگزیده شد.

حالا وین رونی، بازیکن سابق یونایتد اعلام کرده که لازم بود تا ژوزه مورینیو از سمتش برکنار شود. او در آستانه دیدار یونایتد مقابل کاردیف در لیگ برتر انگلیس به عنوان میهمان بی تی سپورت به آنالیز شرایط تیم محبوبش پرداخت و گفت:« در یونایتد چیزی باید تغییر می کرد و این تصمیم درستی بود.»

رونی براین باور است که حالا سولسشر باید کاری کند تا بازیکنان یونایتد از فوتبال بازی کردن لذت ببرد و از او حمایت کرده است:« برای آنکه یک باشگاه موفق باشی، باید همه چیز رو به راه باشد و همه خوشحال باشند.حالا بازیکنان یونایتد دوباره می خندند و این اقدام خوبی برای باشگاه بود.هیجان انگیز است که ببینیم اوله سولسشر چطور تیم را مدیریت می کند و بازیکنان تیم چطور زیرنظر او کار خواهند کرد.»

6363