خشم لاکازت از تعویضش در بازی با برنلی

خشم لاکازت از تعویضش در بازی با برنلی

سایت رسمی فوتبالی- در جریان نیمه دوم دیدار دو تیم آرسنال و برنلی بود که اونای امری سرمربی توپچی ها تصمیم گرفت تا الکساندر لاکازت را از ترکیب تیمش بیرون بکشد. اما این تصمیم اصلا به مذاق مهاجم آرسنال خوش نیامد.

لاکازت با چهره ای درهم زمین مسابقه را ترک کرد و واکنش تندی نسبت به تعویض شدنش داشت. البته زمانی که او زمین را ترک می کرد، هواداران آرسنال به شدت او را به خاطر نمایش خوبی دراین بازی تشویق کردند. اما این تشویقها هم این مهاجم فرانسوی را آرام نکرد و لاکازت وقتی روی نیمکت ذخیره ها نشست، حسابی دلخوری و خشمش از این موضوع را بروز داد.

طبق گزارش منتشره در رسانه های بریتانیایی این بازیکن فرانسوی قبل از آنکه روی نیمکت ذخیره ها بنشیند، جروبحث کوتاهی هم با تعدادی از اعضای کادر فنی تیمش داشته.

باکاری سانیا، بازیکن سابق آرسنال در گفتگو با اسکای سپورتس دراین رابطه گفت:« من واکنش لاکازت در هنگام تعویض شدنش را دوست داشتم. تو به عنوان یک بازیکن، دوست داری بازی کنی و گل بزنی و او از تعویض شدنش راضی نیست. این واکنش خوبی است و واکنش خوبی هم برای تیم به حساب می آید.»

یان رایت اسطوره باشگاه آرسنال هم با ابراز همدردی با لاکازت دراین باره گفت که این بازیکن فرانسوی بی قرار گلزنی دوباره برای تیمش است:«لاکازت واقعا ناامید بود. به عنوان یک مهاجم می دانی که هنوز شانس گلزنی داری و او هم دوست داشت که برای تیم گلزنی کند.» هواداران آرسنال هم از دیدن خشم و دلخوری لاکازت حسابی خوشحال شده بودند. دکتر محمد عملی یکی از هواداران آرسنال در شبکه های اجتماعی نوشت:« او حق داشت که ناراحت شود ولی نباید چنین رفتار بچه گانه ای به نمایش می گذاشت.» و یک هوادار دیگر نیز نوشت:« راستش را بخواهید خوشحالم که چنین واکنشی از لاکازت دیدم. من از دیدن عشق و علاقه این بازیکنان به باشگاه لذت می برم.»

اونای امری در حالی که تنها 12 دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود لاکازت 27 ساله را از ترکیب تیمش بیرون کشید و جانشین او توانست سومین گل آرسنال دراین بازی را به ثمر برساند و دراین بازی آرسنال موفق شد تا با نتیجه 1-3 از سد برنلی عبور کند.

لاکازت در رقابتهای این فصل 6 گل برای آرسنال به ثمر رسانده.

6363