ناراحتی سرمربی آمیان از حضور قدوس در جام ملت ها

ناراحتی سرمربی آمیان از حضور قدوس در جام ملت ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اردوی تدارکاتی خود قبل از جام ملت های آسیا را در کشور قطر برگزار کرده که چند تن از لژیونرها در این اردو حضور ندارند. بازیکنانی که درگیر مسابقات باشگاهی خود در فوتبال اروپا هستند و از اردوی بعدی در امارات به تیم ملی می پیوندند.


در این بین گمانه زنی های متعددی نیز درباره لیست 23 نفره و نهایی تیم ملی برای جام ملت های آسیا انجام شده است، اما امروز مشخص شده که سامان قدوس قطعا یکی از لژیونرهای فوتبال ایران در جام ملت ها خواهد بود.


این خبر را کریستوف پلیسیه سرمربی تیم آمیان فرانسه در گفت  و گو  با سایت  le11amienois اعلام کرد و با ابراز دلخوری از غیبت یک ماهه قدوس گفت: «سامان قدوس در فهرست نهایی کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 است و حدود یک ماه نمی توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. قدوس باید 24 دسامبر (3 دی) به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران اضافه شود و این موضوع می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.»


وی افزود: «قدوس پس از پایان کارش در لیگ برتر سوئد با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه حضور یافت و سپس به آمیان آمد و در هر وقفه بین‌ المللی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران می رفت و در سال های گذشته نتوانسته استراحت خوبی داشته باشد.»