فاکس‌اسپورت: احتمال درخشش علیرضا جهانبخش در جام ملت‌های آسیا

فاکس‌اسپورت: احتمال درخشش علیرضا جهانبخش در جام ملت‌های آسیا

وبسایت رسمی فوتبالی- لژیونر ملی‌پوش و ایرانی برایتون انگلیس یکی از بازیکنان مهمی است که احتمالا در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات خواهد درخشید.

به گزارش فوتبالی، شبکه فاکس‌اسپورت گزارشی منتشرکرد که به ارزیابی ستار‌ه‌های شاغل در لیگ انگلیس که به احتمال زیاد در مسابقات ملت‌های آسیا می‌درخشند، پرداخته است.

گزارشگر این رسانه از 8 بازیکن نام برده که یکی از آنها علیرضا جهانبخش است.این رسانه در مورد بازیکن تیم کشورمان نوشت:فوروارد ایرانی بعد از 3 فصل همکاری با تیم آ.زد آلکمار هلند به انگلیس نقل مکان کرد.او در آخرین فصل حضورش در آ.زد  21 گل زد و بهترین گلزن لیگ شد.در شرایط کنونی او در حال تلاش برای جاگیری در ترکیب اصلی تیمش است و همچنین دنبال این موضوع که از نظر فیزیکی، توان تحمل بازی‌های پرفشار لیگ برتر انگلیس را کسب کند.به همین خاطر تاکنون 10 بازی برای تیمش انجام داده که چهار مورد آن از ابتدا در ترکیب بوده است.

فاکس‌اسپورت افزود که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران امیدوار است مهاجمش از توانمندی‌ها و آنچه که در سطح اروپا کسب کرده ، برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌ها بهره گیرد.

این رسانه از ماتیو ریان، عضو تیم ملی استرالیا و برایتون، آرون موی، بازیکن استرالیا و هادرسفیلد،یوشنیوری موتو، بازیکن ژاپن و نیوکاسل یونایتد، مایا یوشیدا، بازیکن تیم ملی ژاپن و ساوت‌همپتون، کی سونگ یونگ، عضو تیم ملی کره‌جنوبی و نیوکاسل‌یونایتد، سون‌هوینگ مین، عضو تیم کره‌جنوبی و باشگاه تاتنهام هاتسپر و نیز نیل اتریج، عضو تیم ملی فیلیپین و باشگاه کاردیف سیتی به عنوان دیگر ستارگانی که امکان درخشش آنها وجود دارد، نام برد.

9697