برنده آخرین دوئل مسی و رونالدو در سال 2018 چه کسی خواهد بود؟

برنده آخرین دوئل مسی و رونالدو در سال 2018 چه کسی خواهد بود؟

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سالهای اخیر دوئلهای فراوانی را برای کسب افتخارات فردی و گروهی داشتند و این هفته آخرین فرصت این دو ستاره در یکی از دوئل هایشان در سال 2018 میلادی خواهد بود.دوئلی برسر کسب عنوان برترین گلزن سال 2018 میلادی.

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا با زدن 47 گل در سال 2018 در صدر جدول برترین گلزنان دنیای فوتبال قرار دارد و تا پایان سال 2018 میلادی تنها یک بازی دیگر برای بهبود رکوردش فرصت خواهد داشت. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس هم تنها بازیکنی است که این فرصت را دارد تا خودش را به رکورد مسی برساند. او تا به اینجا 44 گل در سال 2018 میلادی به ثمر رسانده و تا پایان سال جاری میلادی سه بازی دیگر پیش رو خواهد داشت.

دوئل بین کریس رونالدو و لیونل مسی حالا بخشی از تاریخ دنیای فوتبال است و فازهای مختلفی داشته؛ از نبرد بر سر فتح توپ طلا که هر یک پنج بار فاتح آن شده اند گرفته تا نبرد بر سر فتح کفش طلا که مسی پنج بار این جایزه را برده و کریس 4 بار فاتح آن شده است.

خیلی ها فکر می کردند که با انتقال کریس به یوونتوس در تابستان گذشته، او تدریجا در کورس رقابتی با مسی عقب می ماند ولی ستاره پرتغالی در یووه هم همچنان خوش می درخشد و حالا امیدوار است تا بتواند عنوان برترین گلزن سال 2018 میلادی را از مسی ربوده و به خودش اختصاص دهد.


تنها بازی باقیمانده برای مسی در سال 2018، شنبه شب در لالیگا و در مصاف با سلتاویگو خواهد بود و او می تواند با گلزنی در این بازی فاصله اش را با کریس بیشتر کند. 

کریس در سال 2018 میلادی 44 گل با پیراهن رئال، یوونتوس و تیم ملی پرتغال زده و تا پایان سال جاری میلادی سه بازی دیگر برگزار خواهد کرد؛ بازی با رم در سری آ که شنبه برگزار می شود؛ مصاف با آتالانتا در روز 26 دسامبر و جدال با سمپدوریا در روز 29 دسامبر.

اما نبرد بر سر کسب عنوان برترین گلزن سال 2018 میلادی بین این دو بازیکن در جریان است و سایر بازیکنان فاصله قابل توجهی با رکورد مسی و کریس دارند.

نفر بعدی در لیست روبرت لواندوفسکی بازیکن لهستانی بایرن مونیخ است که 42 گل به ثمر رسانده و تا پایان سال 2018 تنها یک بازی دیگر برگزار خواهد کرد و آن هم جدال شنبه شب تیمش در بوندس لیگا مقابل اینتراخت فرانکفورت است.

آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی اتلتیکو، 38 گله است و تنها فرصتش برای بهبود آمار گلزنی اش در سال 2018، جدال اتلتیکو مقابل اسپانیول است. هری کین مهاجم تاتنهام 37 گله است و سه بازی مقابل اورتون (23 دسامبر)، بورنموث (26 دسامبر) و وولورهمپتون (29 دسامبر) را پیش روخواهد داشت. او درسال 2017 با زدن 56 گل (دو گل بیشتر از لیونل مسی) برترین گلزن سال شد.

محمد صلاح مصری با 37 گل در رده بعدی قرار دارد و او نیز 2 بازی دیگر تا پایان سال 2018 برای بهبود رکوردش فرصت خواهد داشت؛ مصاف با نیوکاسل (26 دسامبر) و آرسنال (29 دسامبر) و درنهایت لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای بارسا با 34 گل در رده بعدی است و تنها در بازی با سلتا ویگو فرصت خواهد داشت تا تعداد گلهایش درسال 2018 را افزایش دهد.

6363