تیم منتخب بازیکنانی که درسال 2019 بازیکن آزاد خواهند بود

تیم منتخب بازیکنانی که درسال 2019 بازیکن آزاد خواهند بود

سایت رسمی فوتبالی- سال نوی میلادی، همیشه با هدایای زیادی همراه است. اما این هدیه ها همیشه از طرف بابانوئل نمی رسند؛ سرمربیان، مدیران ورزشی و روسای باشگاه های جهان هم ممکن است در هنگام آغاز بازار نقل و انتقالات، با هدایای متعددی روبرو شوند و بازیکنان آزاد که به صورت مجانی به تیمهایی منتقل می شوند، یکی از جذاب ترین این هدایا خواهند بود.

قرارداد بسیاری از بازیکنان درفصل تابستان تمام می شود و درنتیجه از روز اول ژانویه به بعد آزاد خواهند بود تا با هرتیمی که دوست دارند به مذاکره بپردازند.

دراین گزارش قصدداریم تا تیم منتخب 11 نفره از بازیکنان آزاد دنیای فوتبال را معرفی کنیم:

دروازه بانان:

قرارداد فعلی جانلوئیجی بوفون با پاری سن ژرمن تاجولای سال 2019 اعتبار دارد. البته در قرارداد او بندی برای تمدید قراردادش برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد. هنوز مشخص نیست که آیا او قراردادش را تمدید خواهد کرد یا درتابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

علاوه بر این قرارداد پترچک 36 ساله با آرسنال نیز در تابستان به پایان خواهد رسید و او هم می تواند به دنبال ماجراجوییهای جدیدی باشد

خط دفاعی:

تیم منتخب بازیکنان آزاد در خط دفاع از 3 بازیکن برزیلی و یک بازیکن اروگوئه ای تشکیل شده است. دیگو گودین اروگوئه ای نفر اول این لیست است که درفصل تابستان پیشنهادات ارزشمندی را رد کرد تا دراتلتیکو بماند ولی هنوز قراردادش را با باشگاه مادریدی تمدید نکرده است.

فیلیپه لوئیس برزیلی نفر دوم این لیست که تابستان قصد داشت اتلتیکو را ترک کرده و به پی.اس.جی برود و به نظر می رسد که سران باشگاه مادریدی قصد تمدید قرارداد او را ندارند واو به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

نفر سوم لیست، داوید لوئیزاست که در چلسی مائوریتسیو ساری دوباره به سطح خوبش بازگشته. ایده سران چلسی ، تمدید یک ساله قرارداد بازیکنان بالای 30 سال است و به همین خاطر لوئیز ممکن است به دنبال پیشنهادات بهتری در فصل تابستان باشد.

نفر چهارم دانی آلوس 35 ساله است که اخیرا از بند مصدومیتی شدید رها شده است. اگر او بتواند به سطح ایده آلش بازگردد، قطعا مشتری کم نخواهدداشت. 

دیگر مدافعانی که در لیست ذخیره ها قرار می گیرند عبارتند از : آلدرویرلد، خوانفران، فرمالن و کمپانی

بازیکنان میانی:

دو اسپانیایی و یک فرانسوی دراین لیست هستند. آدرین رابیوی جوان در سن 23 سالگی و درشرایطی که تمام عمرش را درپاریس سپری کرده، به زودی پی.اس.جی را ترک خواهد کرد. او به سران باشگاه پاریسی گفته که قصد تمدید قراردادش را ندارد وبه نظر می رسد به زودی عازم بارسا خواهد شد.

سسک فابرگاس بازیکن اسپانیایی چلسی هم یکی از چهره های جذاب بازار خواهد بود. او بعد از سپری کردن دو سال خوب با کنته، حالا به ندرت توسط ساری مورد استفاده قرار می گیرد وممکن است در بازار تابستانی و شاید حتی دربازار زمستانی چلسی را ترک کند.

آندر اررا، بعد از اخراج مورینیو، آینده مبهمی در یونایتد دارد. او یکی از مهره های مهم مورینیو درباشگاه انگلیسی بود و حالا شنیده می شود که اتلتیک بیلبائو عزمش را برای جذب او جزم کرده و دربازار زمستانی برای جذبش اقدام خواهد کرد.

روی نیمکت ذخیره ها نام بازیکنانی مثل آرون رمزی 27 ساله که قراردادش توسط سران آرسنال تمدید نشده؛ خوان ماتا که هنوز با یونایتد تمدید نکرده و سانتیاگو کاسورلا که قراردادی یک ساله با ویارئال بسته دیده می شوند؛ البته بازیکنانی مثل ده روسی، ایبای و لاس را هم نباید فراموش کرد.

دو مهاجم افسانه ای

شاید جذاب ترین بازیکنان آزاد فعلی در بازار نقل و انتقالات دو مهاجم باشند. روبن و ریبری 34 و 35 ساله که بعد از یک دهه حضور در بایرن به فکر ترک این تیم افتاده اند. روبن احتمالا عازم آیندهوون خواهدشد و ریبری هنوز برنامه قطعی اش را نمی داند.

روی نیمکت ذخیره های مهاجمان ازاد نام بازیکنان بزرگ دیگری مثل اولیور ژیرو، ماریو بالوتلی، آدوریس، یورنته و استوریج نیز دیده می شوند.

6363