تهدید 4 بازیکن یونایتد: اگر مورینیو نرود، ما می رویم

تهدید 4 بازیکن یونایتد: اگر مورینیو نرود، ما می رویم

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های انگلیسی، 4 نفر از مهره های کلیدی و ارزشمند منچستریونایتد به اد وودوارد، یکی از مدیران ارشد باشگاه گفته بودند که اگر ژوزه مورینیو از تیم جدا نشود، در بازار نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهند شد.

آنچه مسلم است این است که ارتباط ژوزه مورینیو با بسیاری از بازیکنان تیمش تیره و تار شده بود. روزنامه میرر در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که مدتی قبل از برکناری مورینیو از نیمکت مربیگری یونایتد، 4 نفر از بازیکنان تیم اد وودوارد، یکی از مدیران ارشد باشگاه را تهدید کرده بودند که اگر مورینیو اخراج نشود، آنها در بازار نقل وانتقالات زمستانی تیم را ترک خواهند کرد.

در طول این ماه ها، یونایتد نتایج خوبی کسب نمی کرد و ارتباط میان این سرمربی پرتغالی و مدیران باشگاه هم به خاطرپاسخ منفی مدیران باشگاه برای خرید بازیکنان مدنظر مورینیو تیره و تار شده بود. درنهایت تهدید 4 مهره اصلی یونایتد باعث شد تا برکناری مورینیو زودتر از موعد رقم بخورد. البته دقیقا مشخص نیست  که این 4 بازیکن چه کسانی هستند و تهدیدشان برای ترک یونایتد تاچه حدجدی بوده که مدیران باشگاه سریعا تصمیم به برکناری مورینیو گرفته اند؛ اما اینطور به نظر می رسد که اوضاع برای آنها واقعا غیرقابل تحمل شده بوده.

حتی شنیده می شود که الکسیس سانچس با مارکوس روخو برسر برکناری مورینیو 22 هزاریورو شرط بندی کرده بودند و حالا صحبتهای پل پوگبا بعد از اطلاع از خبربرکناری مورینیو نیز منتشر شده است:« او می خواست مرا غرق کند و هواداران را علیه من بشوراند. او فوتبالیست اشتباهی را انتخاب کرده بود.» حالا باید منتظر ماند و دید که آیا اوضاع یونایتد زیرنظر سولسشر بهتر خواهدشد یا خیر.

6363