آخرین اخبار از مرموزترین رقیب ایران 

آخرین اخبار از مرموزترین رقیب ایران 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که سفر کاروان یمن به دوحه برای برگزاری اردوی آماده سازی در کمپ آسپایر به خاطر ممانعت شیوخ متمول سعودی منتفی شد، اولین حریف ایران در جام ملت های آسیا راهی شرق قاره شد تا به مدت 10 روز در کمپی مجهز در کوالالامپور مالزی تمرینات و بازی های تدارکاتی را پشت سر بگذارد.


مرموزترین رقیب ایران در شرایطی خود را برای حضور در بازی های گروه D جام ملت های آسیا آماده می کند که طی چند ماه گذشته به خاطر جنگ این کشور با عربستان با اتفاقات عجیبی در راه آماده سازی خود روبرو شده است از جمله حمایت همه جانبه فدراسیون و روسای سعودی که تمام هزینه های امضای قرارداد با سرمربی اسلواک و اردوهای این تیم را پرداخت کردند.


قطری ها قصد داشتند میزبانی اردوی یمن در کمپ آسپایر را به صوت مجانی برعهده بگیرند اما در آخرین لحظات فدراسیون فوتبال عربستان مانع این سفر شد تا کاروان این تیم راهی مالزی و شهر کوالالامپور شود. یمنی ها بعد از سه روز اقامت و تمرین در این شهر ظهر امروز در اولین بازی دوستانه به مصاف تیم UATM مالزی از تیم های حاضر در لیگ فوتبال این کشور رفتند و با تک گل الحرافی در نیمه دوم به برتری 1-0 رسیدند.


جان کوشن سرمربی اسلواک یمن در این بازی از تمام بازیکنان حاضر در اردو بهره برد و در نهایت با گل زیبایی که الحرافی تعویضی به ثمررساند توانست به بردی روحیه بخش برسد. در این اردو که تمام روسا و مدیران فدراسیون فوتبال یمن نیز حضور دارند بازیکنان این تیم تا پنجم دی ماه تمرینات خود را ادامه داده و بعد از یک بازی دیگر با تیم ملی مالزی راهی ابوظبی خواهند شد تا آخرین بازی تدارکاتی خود را با سوریه در امارات برگزار کنند.


بازیکنان یمن که تمرینات خود را با حضور تمام لژیونرها در کوالالامپور برگزار کردند بنا به تصمیم کادر فنی بعدازظهر امروز به استراحت و تفریح در سطح شهر کوالالامپور خواهند پرداخت تا دوباره از فردا تمرینات را آغاز کنند. یمن اولین و مرموزترین حریف ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا محسوب می شود که روز 17 دی ماه در ورزشگاه محمد زاید ابوظبی مقابل شاگردان کارلوس کی روش به میدان خواهد رفت.

مرموزترین رقیب ایران در گروه D جام ملت های آسیا با این چیدمان و بازیکنان روز هفدهم دی ماه در ابوظبی به مصاف شاگردان کی روش خواهد آمد، ترکیبی که امروز در نیمه اول توسط جان کوشن به میدان رفت.