جشن خیریه نیمار و هدیه ستاره های دنیای فوتبال به یکدیگر

جشن خیریه نیمار و هدیه ستاره های دنیای فوتبال به یکدیگر

سایت رسمی فوتبالی- درآستانه آغاز سال نوی میلادی، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بهترین ورزشکاران دنیا را در یک رویداد خیریه گرد هم آورده است. این دومین سال متوالی است که او چنین کاری را انجام می دهد.

این رویداد به نام «نیمار در بین دوستان است» و امسال 19 ورزشکار سرشناس با پروژه جهانی او همکاری کردند ودر طول چند هفته هدایایی را برای یکدیگر ارسال نمودند. 

 پارسال هم نیمار به بهانه آغاز سال نوی میلادی، یک رویداد خیریه را تحت عنوان دوست نامرئی ترتیب داده بود. در مراسم خیریه امسال نیمار، تعدادی از هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن از جمله ادینسون کاوانی، امباپه، تیاگو سیلوا، وراتی و بوفون و مارکینیوش مشارکت داشتند وتعدادی از هم تیمی های سابقش در بارسلونا از جمله مسی، سوارس، راکیتیچ، پیکه نیز همکاری کردند. تعدادی از بازیکنان تیم ملی برزیل هم دست یاری به سمت این بازیکن ارزشمند دراز کردند: گابریل ژسوس و کوتینیو و چند نفر از ورزشکاران رشته های مختلف دنیا هم در این رویداد خیریه مشارکت نمودند.

وقتی زمان اهدای هدایا رسید، برخی از بازیکنان، از این فرصت برای شوخی کردن با دوستانشان بهره بردند؛ مثلا کوتینیو چند همبرگر کوچک به لوئیس سوارس هدیه داد و سوارس هم با ابراز حسرت از اینکه همبرگرها واقعی نیستند گفت:« کوتینیو هم همبرگر می خورد و نمی دانم چرا فقط همبرگر خوردن مرا سوژه می کند. نیمار و لئو مسی هم همبرگر می خورند؛ اصلا همه همبرگر دوست دارند.»

از جمله دیگر هدایای بامزه دراین رویداد خیریه ، چند میوه پرتقال به ادینسون کاوانی و یا یک عروسک سون گوکو بود که جرارد پیکه به مودریچ هدیه داد.

لیونل مسی یک جفت دستکش جانلوئیجی بوفون را از این دروازه بان ایتالیایی هدیه گرفت.

در پایان تمام شرکت کنندگان دراین کمپین خیریه، ازنیمار تشکر کردند.  نیمار هم برای تشکر از دوستانی که در این کمپین شرکت کردند، به هریک از این دوستان، یک تابلوی کاریکاتور او درکنار خودش را هدیه داد.

تمام ورزشکارانی که در این کمپین خیریه شرکت کردند، مبالغی را به عنوان کمک به بنیاد نیمار جونیور هدیه دادند. این بنیاد سالانه به هزاران کودک، نوجوان و خانواده هایشان کمک می کند و حدودا 10 هزار فرد نیازمند را تحت پوشش دارد.

6363