ویدال: بله، در بارسلونا کمی دلخوری داشتم

ویدال: بله، در بارسلونا کمی دلخوری داشتم

سایت رسمی فوتبالی – آرتورو ویدال گفته که از این که در اوایل فصل به او در بارسلونا بازی نمی‌رسید ناراحت بود.

این هافبک در تابستان با قیمت 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، اما تا پایان ماه گذشته تنها در دو بازی لالیگا در ترکیب ثابت به میدان رفته بود.

اوضاع در ماه اکتبر زمانی بحرانی شد که او پس از این که در ترکیب بازی با تاتنهام جایی نیافت، یک ایموجی خشمگین در اینستاگرام منتشر کر.د

او گفت که از این عصبانی بوده که نتوانسته جایی در برنامه‌های ارنستو والورده پیدا کند، هرچند که حالا دیگر این موضوع فراموش شده است.

ویدال گفت: «کمی دلخوری وجود داشت، اما همه چیز دیگر مربوط به گذشته است. یک بازیکن همیشه می‌خواهد بازی کند و نقش مهمی داشته باشد. شما در یک تیم مهم می‌خواهید بازی کنید، نه این که دردسر ایجاد کنید.

اوضاع کمی متشنج شد اما دیگر گذشته است. من فقط به تلاش فکر می‌کنم و به این که کارها را عالی انجام بدهم و با بارسلونا قهرمان شوم.»

ویدال در هر چهار بازی اخیر بارسلونا در لالیگا در ترکیب ثابت بوده است. او می‌گوید: «حس نمی‌کنم که بازیکن اصلی تیم باشم، اما این چیزی است که با سخت‌کوشی در جلسات تمرینی به دست آورده‌ام. هیچ بازیکنی در بارسلونا نمی‌تواند حس کند که در ترکیب اصلی باید قرار بگیرد، چرا که هر کسی که بهترین باشد به ترکیب می‌رسد.

من تلاش می‌کنم که کاری که مربی می‌خواهد را انجام بدهم، کاری که در دوران بازی‌ام یاد گرفته‌ام. من می‌توانم توپ‌ حریف را بدزدم، حمله کنم و دفاع کنم، و نهایت تلاش خود را داشته باشم.

برخی افراد از بازی من سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند که نقش من در زمین چیست. هافبک‌های زیادی نیستند که بتوانند کار من را انجام بدهند و مانند من از یک محوطه جریمه به محوطه جریمه حریف بروند. این برای تیم خوب است.»

8444