شقیری: کلوپ عامل اصلی عملکرد خوب من است

شقیری: کلوپ عامل اصلی عملکرد خوب من است

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری تابستان امسال به اصرار یورگن کلوپ، از باشگاه سابقش، استوک‌‌سیتی که به دسته‌ پایین‌تر سقوط کرده بود، به لیورپول جذب شد. لیورپولی‌ها که توانسته بودند با پرداخت 13.5 میلیون پوند شقیری را به آنفیلد بیاورند، انتظار نداشتند که او در این فصل، این چنین درخشان ظاهر شود. شقیری هفته‌ گذشته در جریان دیدار بزرگ لیورپول و منچستریونایتد، در عرض 20 دقیقه دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در شکست یونایتد و در نهایت، اخراج ژوزه مورینیو بازی کند. ژردان شقیری با ستایش از یورگن کلوپ می‌گوید که او باعث شده است تا شقیری در لیورپول، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

شقیری در آستانه‌ بازی لیورپول و ولورهمپتون که امروز برگزار می‌شود و این شانس را به لیورپولی‌ها می‌دهد که دست‌کم برای 24 ساعت فاصله‌شان را با منچسترسیتی به 4 امتیاز افزایش دهند، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به نظر من، سرمربی مهمترین شخص در یک باشگاه است. یورگن کلوپ در جریان انتقال من از استوک به آنفیلد، مهمترین نقش را داشت؛ چون می‌خواست من در تیمش بازی کنم. ما از همان روزهای اول گفتگوهای عالی‌ای داشتیم که خیلی هم مفرح و شوخ‌طبعانه بودند!"

شقیری در ادامه‌ صحبتهایش گفت:" من از یورگن کلوپ خیلی راضی هستم و داشتن رابطه‌ خوب با سرمربی، برای یک بازیکن خیلی مهم است. کلوپ شخصیت خیلی خوب و متواضعی دارد که می‌توان با او نشست، گپ زد و شوخی کرد؛ ولی در عین حال، او در مورد فوتبال شوخی ندارد و بازیکنانش باید در زمین عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم بتوانیم با هم در لیورپول، روزهای موفق زیادی را تجربه کنیم".