زولا: هازارد می‌تواند اسطوره‌ تاریخ چلسی شود

زولا: هازارد می‌تواند اسطوره‌ تاریخ چلسی شود

به گزارش "ورزش سه"، جیان‌فرانکو زولا یکی از اسطوره‌های باشگاه چلسی و دستیار مائوریسیو ساری، سرمربی ایتالیایی این تیم، از ادن هازارد، ستاره‌ تیمش خواست به درخواست احتمالی رئال مادرید برای جذب او پاسخ منفی دهد و توجهش را به تبدیل شدن به بزرگترین بازیکن تاریخ چلسی معطوف کند.

از چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره‌ انتقال هازارد به رئال مادرید مطرح شده و هازارد هم از تکذیب احتمال انتقالش به برنابئو خودداری کرده است. او تایید کرده است که بازی برای غول بزرگ اسپانیا حکم محقق شدن رویایی بزرگ را برایش خواهد داشت. قرارداد هازارد با چلسی در تابستان 2020 به پایان می‌رسد و او هنوز با باشگاه برای تمدید این قرارداد گفتگو نکرده است.

در آستانه‌ دیدار چلسی با لستر که روز شنبه برگزار می‌شود، زولا تلاش کرد با معطوف کردن توجه هازارد به جاه‌طلبی‌ و شهرت، نظرش را به نفع چلسی برگرداند. زولا که خود در سال 2003 در یک رای‌گیری از سوی هواداران، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ چلسی انتخاب شده بود، درباره‌ ادن هازارد گفت:" هازارد 27ساله است و من امیدوارم تا سالهای سال با ما بماند و حتی از این هم بزرگتر شود".

زولا در ادامه‌ صحبت‌هایش درباره‌ هازارد، با اشاره به اینکه او با بی‌توجهی به مصدومیت از ناحیه‌ کمر، روز چهارشنبه در جام اتحادیه برای چلسی بازی کرد و پیروزی 1-0 مقابل بورنموث را برای این تیم به ارمغان آورد، گفت:" در بازی مقابل بورنموث، وقتی هازارد و پدرو وارد زمین شدند، قدرت ما چند برابر شد. هازارد از آن دسته بازیکنانی است که می‌تواند با حضورش در میدان، تفاوتی  قابل توجه به وجود بیاورد؛ حتی اگر 20 دقیقه در میدان باشد".