فروش لوکاس به بایرن، دست بسته اتلتیکو را در مسائل مالی باز می‌کند

فروش لوکاس به بایرن، دست بسته اتلتیکو را در مسائل مالی باز می‌کند

سایت رسمی فوتبالی – اگر انتقال لوکاس هرناندس از اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ یک جنبه مثبت داشته باشد، آن جنبه بر سر مسائل مالی است. اتلتیکو مادرید به این ترتیب می‌تواند هم در بازار ژانویه فعالیت کند و هم این که با درخواست افزایش دستمزد بازیکنان موافقت کند. بازیکنان پس از این که دستمزد آنتوان گریزمان افزایش چشمگیری یافت به دنبال قراردادهای بهتری با اتلتیکو هستند.

دستمزد هرناندس فرانسوی در اتلتیکو 4 میلیون یورو در سال است. اتلتیکو طبق قوانین لالیگا نمی‌تواند بیش از 293 میلیون یورو در سال دستمزد بدهد و حالا هم تقریبا به همین عدد رسیده است.

به همین دلیل بود که آنها زمانی که جانی را از سلتا خریدند، او را بلافاصله به ولوز قرض دادند، چرا که دستمزدی که می‌پرداختند تقریبا به حداکثر دستمزد مجاز رسیده بود و نمی‌توانستند به جانی پولی بدهند.

دیه‌گو کاستا هم می‌خواست که دستمزد بیشتری داشته باشد اما با درخواست او مخالفت شد. دستمزد سائول و دیه‌گو گودین هم در این مدت فرقی نکرد.

رفتن لوکاس باعث نمی‌شود که همه به دستمزدهای بیشتری برسند، اما در هر حال باشگاه می‌تواند در این زمینه قدرت مانور داشته باشد. یک گزینه مهم دیگر اتلتیکو این است که کاستا را به یک باشگاه چینی بفروشد.

8444