برگ: رئال مادرید در شرایط خوبی نیست، امیدوارم العین برابر آنها پیروز شود

برگ: رئال مادرید در شرایط خوبی نیست، امیدوارم العین برابر آنها پیروز شود

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با پیروزی برابر کاشیما به فینال رقابت های جام جهانی باشگاه ها برسد اما مهاجم العین، مارکوس برگ، امیدوار است که این تیم بتواند از شرایط نه چندان خوب تیم اسپانیایی استفاده کرده و قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، مادرید پس از حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت این تیم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است. هت تریک گرت بیل باعث پیروزی آنها برابر کاشیما آنتلرز شد و آنها را به فینال رقابت ها رساند. از سوی دیگر العین نیز موفق شد با پیروزی برابر ریورپلاته در ضربات پنالتی به بازی پایانی برسد. برگ، مهاجم سوئدی العین، در گفتگو با سایت گل درباره دیدار فینال اظهار داشت: " در مقایسه با چند سال گذشته، رئال مادرید در بهترین شرایط خود نیست. ما به فینال خواهیم رفت و نهایت تلاشمان را انجام خواهیم داد حتی با این وجود که آنها هنوز مدعی اصلی قهرمانی هستند. "

برگ همچنین با تمجید از سرخیو راموس مدعی شد که این مدافع گاهی شرایط را برای خود سخت می کند تا به تیم کمک کند. مهاجم العین درباره راموس گفت: " او بازیکن بی نظیری است. ممکن است گاهی کارت قرمز دریافت کند اما معمولا در مسیر درستی برای کمک به تیم قدم بر میدارد. به عنوان یک مدافع و یک بازیکن حضور در چنین سطحی نیاز به هوش بسیاری دارد و کمی نیز ریسکی است. "

1070