کروس: رئال مادرید می خواهد به تاریخسازی خود ادامه دهد

کروس: رئال مادرید می خواهد به تاریخسازی خود ادامه دهد

سایت رسمی فوتبالی - تونی کروس پس از پیروزی برابر کاشیما آنتلرز در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد به تاریخسازی خود در سال های گذشته ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک آلمانی کمی پس از بازی روز گذشته در گفتگو با رسانه ها درباره اتفاقات این دیدار صحبت کرده و از درخشش گرت بیل تمجید کرد. کروس همچنین درباره بازی فینال برابر العین نیز اظهاراتی را عنوان کرد: " او شایستگی این را داشت و واقعا تلاش کرد. بیل 100 درصد آماده نبود اما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. نمی دانم برابر العین باید در انتظار چه چیزی باشیم. صادقانه باید بگویم که دیدار نیمه نهایی آنها را ندیدم اما حریف را بررسی خواهیم کرد و مطمئنا دیدار سختی خواهد بود. باید با آنها مانند یکی از رقبای لالیگا یا لیگ قهرمانان برخورد کنیم. "

کروس درباره اهمیت این رقابت ها برای رئال مادرید اظهار داشت: " ما مانند لیگ قهرمانان با این رقابت ها برخورد می کنیم. برای قهرمانی انگیزه زیادی داریم. می خواهیم پیروز شویم و برای همین هدف به اینجا آمدیم. می خواهیم به روند تاریخسازی خودمان در سال های اخیر ادامه دهیم و این هدف ماست. "

1070