دله الی: پرتاب بطری پیروزی آرسنال را شیرین تر کرد

دله الی: پرتاب بطری پیروزی آرسنال را شیرین تر کرد

سایت رسمی فوتبالی - دله الی معتقد است که پرتاب بطری به سوی او در جریان دیدار برابر تاتنهام، پیروزی آرسنال را بسیار شیرین تر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، الی که دومین گل تاتنهام در بازی برابر آرسنال را به ثمر رسانده بود، با پرتاب بطری از سوی یکی از هواداران تیم رقیب روبرو شد که به سرش برخورد کرد و با نشان دادن نتیجه بازی با انگشت هایش به این اتفاق پاسخ داد. الی همچنین پاس گل سون هیونگ مین را برای او ارسال کرده بود. این بازیکن پس از بازی درباره اتفافات رخ داده به خبرنگار اسکای اسپرت گفت: " این اتفاق رخ داده است. اما باعث شد که گلزنی من و پیروزی آرسنال کمی شیرین تر شود. وقتی آخرین بار به اینجا آمدیم نتوانستیم نتیجه مد نظرمان را بگیریم بنابراین می دانستیم که این بازی چقدر مهم است. می خواستیم به نیمه نهایی برویم. این امتحانی بزرگ برای ما بود و من فکر می کنم که نمایشی قوی در زمین ارائه دادیم. می دانستیم به ثمر رساندن گل دوم چقدر مهم است. آنها تیم خوبی هستند و می توانند در هر ثانیه موقعیت گل ایجاد کنند بنابراین گاهی یک گل کافی نیست. می دانستم که هری کین به بازی با توپ می پردازد بنابراین تنها کاری که باید می کردم این بود که به موقع بدوم و کار را تمام کنم. "

تاتنهام باید در نیمه نهایی در دو بازی رفت و برگشت برابر چلسی قرار بگیرد. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، نیز باید با برتون آلبیون بازی کند.

1070