کوواچ: از کم شدن فاصله‌ بایرن با دورتموند خوشحالم

کوواچ: از کم شدن فاصله‌ بایرن با دورتموند خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در حالی در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانز آرنا با تک‌ گل فرانک ریبری از سد لایپزیش برآمد که دورتموند صدرنشین فعلی بوندس‌لیگا یک شب قبل از آن در خانه‌ی فورتونا دوسلدورف 2-1 شکست خورده بود. به این ترتیب در پایان این هفته فاصله‌ی امتیازی بایرن مونیخ با دورتموند صدرنشین به 6 امتیاز کاهش پیدا کرد.

نیکو کوواچ بعد از پیروزی تیمش مقابل لایپزیش به خبرنگاران گفت از این پیروزی بسیار راضی است به خصوص به این خاطر که باعث شده فاصله‌ی قرمزپوشان باواریا با دورتموند کاهش یابد.

کوواچ در ادامه‌ی مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود گفت:" ما امروز یک بازی اقتصادی انجام دادیم و به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بود رسیدیم. بله من هم می‌دانم که بازی ما فوق‌العاده و خیلی زیبا نبود ولی برای کسب سه امتیاز کافی بود و من از این بابت خوشحالم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به خصوص با توجه به شکست دیروز دورتموند که فرصت عالی‌ای در اختیار ما گذاشته بود تا اختلاف‌مان با آن تیم را کاهش دهیم".

کوواچ در ادامه‌ی این مصاحبه‌ی مطبوعاتی گفت:" قبلاً هم گفته‌ام که ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر بازی فقط به همان بازی فکر می‌کنیم. حالا باید با تمام قوا برای بازی با آینتراخت فرانکفورت که روز شنبه در زمین رقیب برگزار می‌شود آماده شویم و از آنجا هم با کسب 3 امتیاز به مونیخ برگردیم".