مدافع لیورپول: امیدوارم تا آخر فصل بی‌شکست بمانیم

مدافع لیورپول: امیدوارم تا آخر فصل بی‌شکست بمانیم

به گزارش "ورزش سه"،  دژان لوورن مدافع کروات لیورپول می‌گوید امیدوار است شاگردان یورگن کلوپ بتوانند تا پایان فصل به لقب "شکست‌ناپذیرها" که در حال حاضر آرسنال با آن شناخته می‌شود دست یابد، چرا که آرسنال در فصل 2003-2004 لیگ برتر به رهبری آرسن ونگر موفق شد فصل کامل لیگ برتر را بدون حتی یک شکست به پایان برساند و به این لقب مفتخر شود.

لیورپول تا اینجا تنها تیم بدون شکستی است که در لیگ برتر امسال باقی مانده و در آستانه‌ی دیدار با ولورهمپتون در روز جمعه با اختلاف یک امتیاز صدرنشین جدول این لیگ است.

لوورن که به عنوان دفاع وسط در تیم ملی کرواسی هم بازی می‌کند در این باره گفت:" امیدوارم بتوانیم با لیورپول تا آخر فصل بدون شکست بودن‌مان را حفظ کنیم. البته شکی نیست که کار بسیار سختی خواهد بود ولی این چیزی است که ما می‌خواهیم. ما برای همین به لیورپول آمده‌ایم چون می‌دانیم که می‌توانیم. قبل از ما آرسنال به این رکورد دست پیدا کرده، پس چرا ما نتوانیم؟".

لوورن در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت تک‌تک بازی‌های برای لیورپول اهمیت دارد. این در حالی است که لیورپول در آینده‌ی نزدیک باید به مصاف دو رقیب بسیار قدرتمند یعنی آرسنال و منچسترسیتی برود.

لوورن در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" بعید می‌دانم منچسترسیتی نقطه ضعفی داشته باشد. آنها پارسال با اختلاف  19 امتیاز قهرمان لیگ برتر شدند. آنها خوب می‌دانند شرایطشان را چطور مدیریت کنند، حتی وقتی که می‌بازند. آنها پارسال هم یکی دو بازی را باخته بودند ولی با اینحال با اختلاف 19 امتیاز قهرمان شدند".

لوورن در مورد رقابت دو تیم در صدر جدول گفت:" بازی‌های زیادی هم برای ما و هم برای آنها باقی مانده. بین ما رقابت سختی در جریان است. البته سیتی تنها رقیب ما نیست. تاتنهام هم با فاصله‌ی کمی ما را تعقیب می‌کند".