مصدومیت آسنسیو بعد از 15 دقیقه حضور در بازی رئال – کاشیما

مصدومیت آسنسیو بعد از 15 دقیقه حضور در بازی رئال – کاشیما

سایت رسمی فوتبالی- مارکو آسنسیو ستاره جوان باشگاه رئال مادرید در جریان بازی تیمش مقابل رایو وایه کانو با مصدومیتی عضلانی مواجه شده بود و تا قبل از بازی تیمش مقابل کاشیما آنتلرز از سری بازیهای جام باشگاه های جهان هم اندکی احساس ناراحتی می کرد.

همین مصدومیت جزیی باعث شد تا او تنها 15 دقیقه بعد از حضور در مصاف با کاشیما آنتلرز با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کند. حضور او در تمرینات رئال قبل از بازی با تیم ژاپنی سورپرایز بزرگی برای هواداران رئال بود. او در جلسات تمرینی اخیر رئالی ها با سایر بازیکنان تیم به تمرین پرداخت .

آسنسیو در دقیقه 59 بازی رئال مادرید مقابل کاشیما آنتلرز در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در ترکیب تیم مادریدی قرار گرفت و دردقیقه 73 به دلیل گرفتگی عضله پای راستش مجبور به ترک زمین شد و جایش را به کاسمیرو داد.

کاسمیرو در شرایطی در این بازی درترکیب رئال قرار گرفت که او نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. کاسمیرو در روز یازدهم نوامبر و در بازی با سلتاویگو از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود.

هنوز باشگاه مادریدی بیانیه ای درمورد شدت مصدومیت آسنسیو منتشر نکرده و باید منتظر ماند و دید که او چه زمانی قادر خواهد بود تا دوباره درترکیب تیم مادریدی به میدان برود.

6363