بایرن مونیخ 1 – 0 لایپزیش؛ فاصله به شش رسید

بایرن مونیخ 1 – 0 لایپزیش؛ فاصله به شش رسید

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست دیشب دورتموند برابر دوسلدورف، بایرن مونیخ در این دیدار نیاز مبرمی به پیروزی داشت و در نهایت با گل دقایق پایانی فرانک ریبری به این هدف رسید تا فاصله اش با صدر به 6 امتیاز تقلیل پیدا کند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 6 برای لایزپیش ایجاد شد اما ضربه لایمر از پشت محوطه در اختیار مانوئل نویر قرار گرفت. حملات لایپزیش ادامه یافت و در دقیقه 23 این بار بروما دروازه بایرن را با یک ضربه از پشت محوطه تهدید کرد اما این بار نیز گلر بایرن مانع باز شدن دروازه اش شد.

اما در دقیقه 26 لواندوفسکی در موقعیتی تک به تک می توانست گل اول بایرن را به ثمر برساند که ضربه او را گولاسچی به کمک دیرک دروازه دفع کرد.

در اواخر نیمه اول این بار دیرک دروازه به کمک بایرن مونیخ رسید و ضربه سر اوپامکانو از مقابل دروازه به دیرک برخورد کرد تا در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

لایپزیش نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست با ضربه تیمو ورنر از گوشه محوطه جریمه گلزنی کند اما ضربه او از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

در دقیقه 64 و روی ارسال آلابا، رناتو سانچس موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه لایپزیش داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 76 بایرن بهترین بخت را برای زدن گل برتری به دست آورد اما ضربه لواندوفسکی در مقابل دروازه توسط گولاسچی مهار شد و در ریباند نیز سوله با بی دقتی موقعیت را از دست داد.

اما در دقیقه 83 بایرن بالاخره به گل رسید. دفع توپ اشتباه مدافعان لایپزیش باعث شد توپ در مقابل پای ریبری قرار بگیرد و او با حرکتی انفرادی و ضربه ای دقیق گل اول بایرن را به ثمر رساند.

در دقیقه 86 لایپزیش تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه سر پولسن از مقابل دروازه با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت. در لحظات پایانی ایسانکر به دلیل تکل خشن روی تیاگو و رناتو سانچس هم از بایرن اخراج شدند و در نهایت بایرن با همان یک گل لایزپیش را مغلوب کرد.