میاتوویچ: شانس زیادی برای بازگشت مورینیو به رئال مادرید می بینم؛ پرز از مورینیو خوشش می آید

میاتوویچ: شانس زیادی برای بازگشت مورینیو به رئال مادرید می بینم؛ پرز از مورینیو خوشش می آید

سایت رسمی فوتبالی- با برکناری ژوزه مورینیو از سمت مربیگری منچستریونایتد بار دیگر نام او با نام باشگاه مادریدی مرتبط شده است. مورینیو در بین سالهای 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را در دست داشت و دراین بازه سه ساله بااین تیم یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی درسوپرکاپ به دست آورد.

آقای خاص ارتباط خیلی خوبی با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی و خوسه آنخل سانچس، مدیر داخلی باشگاه دارد و حالا پدرا میاتوویچ اسطوره سابق باشگاه رئال براین باور است که همین ارتباط خوب و صمیمانه ممکن است منجر به بازگشایی مجدد درهای برنابئو به روی مورینیو شوند.

میاتوویچ در صحبتهایی دراین رابطه گفته:« فلورنتینو از ژوزه مورینیو به عنوان یک سرمربی واقعا خوشش می آید. من شانس زیادی برای بازگشت او به نیمکت مربیگری رئال می بینم. هر زمان که در رئال مادرید تغییر مربی داریم، سران باشگاه با او تماس می گیرند. امیدوارم که اوضاع برای سولاری خوب پیش برود. اما اگر فصل به پایان برسد و رئالی ها به دنبال سرمربی باشند، مورینیو شانس حضور روی نیمکت مربیگری این تیم را خواهد داشت. چون سرمربیانی مثل او زیاد نیستند.»


مورینیو درسال 2013 و در پی اختلافات متعددی که با بازیکنان رئال داشت رختکن این تیم راترک کرد. از بین بازیکنانی که مورینیو در رئال با آنها به اختلاف خورده بود، راموس و مارسلو هنوز در تیم مادریدی حضور دارند. مارسلو روز گذشته در پاسخ به سوالی درمورد احتمال بازگشت مورینیو به رئال گفت:« من باید از مورینیو به خاطر کارهایی که در دوران حضورش در رئال برای من انجام داد تشکر کنم. ولی من کسی نیستم که دراین رابطه تصمیم می گیرد.»

از تیم سال 2013 مورینیو در رئال، راموس، مارسلو، ناچو، واران، مودریچ، بنزما و کاسمیرو هنوز در رختکن تیم مادریدی حضور دارند.

6363