نسخه مورینیو درشب تساوی با ساوثهمپتون پیچیده شد؛90% بازیکنان یونایتد مخالف مورینیو بودند

نسخه مورینیو درشب تساوی با ساوثهمپتون پیچیده شد؛90% بازیکنان یونایتد مخالف مورینیو بودند

سایت رسمی فوتبالی-  یک روز بعد از برکناری ژوزه مورینیو از سمت مربیگری منچستریونایتد، روزنامه منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی به این نکته اشاره کرده که اکثر بازیکنان رختکن یونایتد از شنیدن خبر برکناری این سرمربی پرتغالی خوشحال شده اند. 

این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به رختکن یونایتد به این نکته اشاره کرده که برکناری مورینیو و روی کار آمدن سرمربی جدیدی در اولدترافورد، حالا لبخند را به چهره اکثر بازیکنان یونایتد بازگردانده و بازیکنان یونایتد صبح روز چهارشنبه با چهره های ریلکس و آرام و حتی شاد به کمپ تمرینی تیمشان رفتند. قطعا با برکناری مورینیو، خوشحال ترین فرد در رختکن شیاطین سرخ، پل پوگبا است که در طول این مدت بارها با آقای خاص به مشکل برخورده بود. حالا و با اعلام نام سولسشر به عنوان سرمربی جدید یونایتد، باید منتظر ماند و دید که آیا تغییری در شرایط یونایتد و روحیه و انگیزه بازیکنانش ایجاد خواهد شد یا خیر.

پل پوگبا و حضور در تمرین امروز منچستریونایتد با چهره ای آرام و ریلکس

طبق گزارش روزنامه منچستر ایونینگ نیوز، بعد از بازی یونایتد مقابل ساوثهمپتون که در روز اول دسامبر برگزار شد، مورینیو اعتماد و حمایت شاگردانش را از دست داد. به رغم تساوی یونایتد مقابل ساوثهمپتون در آن بازی، مورینیو در کنفرانس خبری پایانی مسابقه، علیه شاگردانش موضع گیری کرد و قربانی اصلی صحبتهای او پل پوگبا بود. همین باعث شد که بیش از 90% از بازیکنان یونایتد علیه او بشوند و 10% موافقان او هم تنها روملو لوکاکو و مارکوس روخو بودند.

بعد از تساوی یونایتد مقابل ساوثهمپتون، مورینیو تنها 4 بازی دیگر روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ دوام آورد ولی حالا به نظر می رسد که با برکناری او، اوضاع در تیم یونایتد کاملا دستخوش تحول شود؛ ازاوضاع هواداران گرفته تا بازیکنان این تیم.

6363