یوسف بهزادی: تا آخرین هفته برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگیم/ عملکرد پدیده در نیم‌فصل اول فوق‌العاده بود

یوسف بهزادی: تا آخرین هفته برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگیم/ عملکرد پدیده در نیم‌فصل اول فوق‌العاده بود

وب سایت رسمی فوتبالی- یوسف بهزادی، دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان اعتقاد دارد که عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوق‌العاده بوده است.

به گزارش فوتبالی، یوسف بهزادی در گفت‌وگویی در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: عملکرد پدیده در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر فوق‌العاده بود. خیلی از تیم‌ها با امکانات و شرایط مالی بسیار خوب در لیگ برتر حضور دارند و ما با قرار گفتن در رده دوم نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم. این در حالی است که فقط با تفاضل دوم هستیم و لیاقت قرار گرفتن در صدر جدول را داریم.

«همین که با پرسپولیس و سپاهان هم‌امتیاز هستیم نشان می دهد که از لحاظ فنی چقدر خوب کار کردیم.»، وی با بیان این جمله به شانس قهرمانی پدیده در لیگ امسال اشاره کرد و گفت:  وقتی نتایج خوب ما شروع شد برخی تصور کردند که بردهای‌مان اتفاقی است، ولی نشان دادیم که این‌طور نیست. ما تیم خوبی داریم و کادر فنی برای هر بازی برنامه دارد تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. مطمئناً در نیم‌فصل دوم هم این روند را ادامه خواهیم داد و تا آخرین هفته برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد عملکرد خودش در لیگ امسال هم تصریح کرد: این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و باید از اعتمادی که یحیی‌ گل‌محمدی و داود فنایی به من داشتند، تشکر کنم. امیدوارم جواب زحمات و اعتماد کادر فنی را بدهم و روز به روز پیشرفت کنم.

7655