عقد قرارداد ویژه بین باشگاه رم و توییتر

عقد قرارداد ویژه بین باشگاه رم و توییتر

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه رم به اولین باشگاه ایتالیایی تبدیل شد که با عقد قراردادی ویژه به همکاری به شبکه اجتماعی توییتر خواهد پرداخت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود تایید کرد که از این پس پخش مستقیم بازی ها، پیش بازی، مصاحبه های بازیکنان، تمرین تیم و لحظات قدیمی از آرشیو باشگاه در صفحه رسمی انگلیسی رم قابل دسترسی خواهد بود. سیمونه تاماستی، رئیس بخش همکاری ورزشی توئیتر در جنوب اروپا، در این باره اظهار داشت: " با افتخار اعلام می کنیم که قراردادی را با باشگاه آ اس رم به امضا رساندیم تا همکاری دو جانبه ای داشته باشیم. وجود محتوای سرگرم کننده، ویدیوها، اخبار و ورزش بسیار برای توییتر مهم است و همکاری با رم در راستای تحقق همین هدف است. "

فرانچسکو کالو، یکی از مدیران ارشد رم، نیز در این رابطه گفت: " ستراتژی ویژه  رم در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار تاثیرگذار بوده است و ما خوشحایم که به اولین باشگاه ایتالیایی تبدیل شدیم که به چنین همکاری تبلیغاتی با توییتر وارد شده است. قرارداد جدید به ما این قابلیت را می دهد که بیش از پیش تجربیاتمان را با هواداران و دنبال کنندگانمان در میان بگذاریم و آنها را به باشگاه نزدیکتر کنیم. "

1070

  • 2,855 نمایش
  • 9 نظر
  • رم