سولسشر سرمربی موقت منچستریونایتد شد

سولسشر سرمربی موقت منچستریونایتد شد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد رسما سولسشر، بازیکن سابق خود را، به عنوان سرمربی این تیم و جانشین موقت ژوزه مورینیو معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، سولسشر بیش از یک دهه و در فاصله سال های 1996 تا 2007 در اولدترافورد حضور داشت و حالا پس از اخراج مورینیو از نیمکت منچستریونایتد، جانشین این مربی پرتغالی شده است. سولسشر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " منچستریونایتد در قلب من است و بازگشت به این باشگاه در این پست بسیار عالی است. ما بسیار مشتاق کار با تیمی با استعداد، کادر فنی و همه افراد حاضر در باشگاه هستم. " 

وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد، نیز درباره حضور سولسشر در این تیم افزود: " اوله اسطوره باشگاه با تجربه ای فراوان در داخل زمین و روی نیمکت است. تاریخ او در یونایتد نشان می دهد که او با فرهنگ اینجا زندگی کرده و نفس کشیده است و همه در باشگاه از بازگشت او به اولدترافورد خوشحال هستند. ما اطمینان داریم که آنها بازیکنان و هواداران را در آستانه نیم فصل دوم متحد خواهند کرد. "

سولسشر همواره با بازی معروف منچستریونایتد و بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان 1999 به خاطر آورده می شود. در آن بازی او به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و در وقت تلف شده گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند تا اولین افتخار اروپایی تیم سر الکس فرگوسن در مدت بیش از 30 سال را به این تیم هدیه کند. او همچنین 6 قهرمانی لیگ برتر نیز در کارنامه خود دارد. 

1070