گشت و گذار همسران رئالی ها در ابوظبی

گشت و گذار همسران رئالی ها در ابوظبی

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید در روز چهارشنبه اولین بازی اش در جام باشگاه های جهان را مقابل کاشیما آنتلرز برگزار خواهد کرد. آنها در صورت برد در این بازی به بازی فینال جام باشگاه های جهان خواهند رسید و سولاری و شاگردانش انگیزه های زیادی برای فتح این جام برای سومین سال متوالی دارند.

 این دوره از رقابتهای جام باشگاه های جهانی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و اولین بازی رئالی ها در این بازی در شهر ابوظبی، پایتخت  ودومین شهر پرجمعیت کشور امارات است.

تعدادی از بازیکنان رئال در این سفر اعضای خانواده شان را هم همراه خودشان برده اند و همسر و فرزندان این ستاره ها روز سه شنبه را به گشت و گذار در ابوظبی و مسجد بزرگ و زیبای این شهر، به نام مسجد شیخ زاید سپری کردند.

کلاریس آلوس همسر مارسلو که سال گذشته هم در امارات از مسجد شیخ زاید بازدید کرده بود، امسال دو پسرش لیام و انزو را هم به این مسجد مجلل برده است.

همسر مارسلو و دو پسرشان

 آنا ماریانا، همسر کاسمیرو، ماکارنا رودریگس همسر لوکاس ارناندس، ماریا کورتس، همسر ناچو، پاتریسیا نواربه همسر مارکوی یورنته و یایسا مورنو همسر ماریانو هم دیگر همسران رئالی ها بودند که در این شهر به گشت و گذار پرداختند. 

همسر ناچو فرناندس و فرزندشان

همسر لوکاس واسکس و فرزندشان

همسران یورنته وماریانو با هم عکسی به یادگار گرفته و در شبکه های اجتماعی بازتاب دادند و یکدیگر را جمیله (به معنی زن زیبا درزبان عربی) در زیر عکس خطاب کردند.

همسران مارکوس یورنته و ماریانو

6363