لایک جان تری زیر پست انتقادی از بازیکنان یونایتد و دفاعش از مورینیو

لایک جان تری زیر پست انتقادی از بازیکنان یونایتد و دفاعش از مورینیو

سایت رسمی فوتبالی- جان تری، محبوب ترین کاپیتان ژوزه مورینیو در طول دوران مربیگری اش، یکی از پستهای مرتبط با برکناری آقای خاص از نیمکت مربیگری منچستریونایتد را لایک کرده است.

بعد از انتشار خبر برکناری ژوزه مورینیو بود که پل مک گرث در پستی به این نکته اشاره کرد که بازیکنان یونایتد دلیل اصلی ناکامی آقای خاص در این تیم بوده اند. جان تری کاپیتان محبوب ژوزه مورینیو در طول دوران حضور او روی نیمکت مربیگری چلسی هم این پست اینستاگرامی را لایک کرده است. او که در طول عمر فوتبالی اش ارتباط خوبی با مورینیو داشته، با لایک پست آقای مک گرث اعلام کرده که او نیز موافق نظر مک گرث مبنی براینکه بازیکنان یونایتد، سرمربیشان را ناامید کرده و باعث ناکامی او شده اند، است.

مک گرث 59 ساله ایرلندی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت:« مورینیو رفت. سه یا چهار بازیکن یونایتد الان می بایست چمدانهایشان را می بستند. چون آنچه در زمین چمن از آنها شاهد بودیم، شرم آور بود. اگر من بودم، یک آیینه دررختکن تیم نصب می کردم.» این پست او جنجالهای زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته و موافقان و مخالفان زیادی داشته ؛ البته جان تری یکی از افرادی بود که به نشانه موافقت، این پست را لایک کرده.

تری که حالا دراستون ویلا به عنوان یکی از مربیان تیم مشغول به کار است در هر دو دوره حضور مورینیو در چلسی شاگرد او بود و با آقای خاص سه قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. تری بارهادر مورد نقش موثری که ژوزه مورینیو در دوران فوتبالی اش ایفا کرده بود، صحبت کرده وگفته که تاثیر مورینیو برروی او، نه تنها در عمر فوتبالی اش بوده، بلکه همین حالا در حضورش در دنیای مربیگری نیز جلوه گر است. 

به نظر می رسد که مخاطب پیغام آقای مک گرث بازیکنانی مثل پل پوگبا هستند.

6363