با برکناری مورینیو، 9 بازیکن یونایتد در تصمیمشان برای آینده تجدید نظر خواهند کرد

با برکناری مورینیو، 9 بازیکن یونایتد در تصمیمشان برای آینده تجدید نظر خواهند کرد

سایت رسمی فوتبالی- پس از کش و قوس های فراوان، ژوزه مورینیو از سمت مربیگری منچستریونایتد برکنار شد. آنچه مسلم است، اخراج و جدایی مورینیو از یونایتد، تنها برروی سرنوشت و آینده پوگبا ستاره اصلی شیاطین سرخ تاثیرگذار نخواهد بود  و دست کم 9 بازیکن دیگر یونایتد هم هستند که قراردادهایشان در ژوئن سال 2019 به اتمام می رسد و حالا و با جدایی آقای خاص از این تیم، ممکن است تصمیم متفاوتی برای آینده شان بگیرند.

داوید دخئا، آنتونیو والنسیا، خوان ماتا، متئو دارمیان، آندر ارررا، فیل جونز، آنتونی مارسیال، آندراس پریه را و اشلی یانگ که اکثریت آنها، حالا و در نبود مورینیو، احتمالا تصمیم به جدایی از رختکن شیاطین سرخ خواهند گرفت.


ستاره های اسپانیایی یونایتد پیشنهادات متعددی روی میز دارند و در صورتی که تصمیم به تغییر آب و هوا بگیرند، کار برایشان سخت نخواهد بود. داوید دخئا که در ماه های اخیر صحبتهایی درمورد تمدید قراردادش با یونایتد مطرح است، زیر ذره بین تیمهایی مثل پاری سن ژرمن و یوونتوس قرار دارد و تیمهایی مثل آرسنال، اتلتیکومادرید و والنسیا هم خواهان جذب خوان ماتا هستند؛ اتلتیک بیلبائو بی صبرانه در انتظار به خدمت گرفتن آندر اررا است و با جدایی مورینیو از اولدترافورد این احتمال وجود دارد که در بازار زمستانی و یا بازار تابستانی نقل و انتقالات شاهد جدایی برخی از این ستاره های از جمع شیاطین سرخ باشیم.

6363