طارمی به پرسپولیس نزدیک، نزدیک، نزدیکتر!

طارمی به پرسپولیس نزدیک، نزدیک، نزدیکتر!

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد در نقل و انتقالات به جمع سرخپوشان بازگردد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان امروز در خبری به توافق مهدی طارمی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و عضو باشگاه الغرافه قطر  با این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر اشاره کرده است .

برنا در این خبر آورده است که: طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس تهران بازگشت. از آنجایی که قرارداد با ریزه اسپورت ترکیه را امضا کرده بود انتقالش غیرقانونی اعلام شد و سرخپوشان از سوی فیفا یک فصل و با دو پنجره بسته به بازی‌های خود ادامه دادند.

در پایان هم اشاره به این موضوع داشته که یک منبع آگاه خبر داده  طارمی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و این بازیکن به جمع سرخپوشان باز می گردد.

مهدی طارمی که توسط علی دایی به پرسپولیس آمد اما در دوران برانکو ایوانکوویچ بود که به ستاره ای بزرگ تبدیل شد. طارمی با برانکو روز به روز بهتر شد و توانست دو سال پیاپی عنوان آقای گلی را به دست آورد با این حال او به خاطر بی مهری که در حق سرخ پوشان داشت محبوبیت خود را در بین هواداران از دست داد.

پرسپولیس به خاطر طارمی دو پنجره نقل و انتقالاتی را از دست داد اما جالب اینکه این بازیکن بی مهری کرد و با وجود آنکه تیمش در بدترین شرابط قرار داشت فرار را به قرار ترجیح داد و راهی لیگ ستارگان قطر شد تا حسابی هواداران تیمش را شوکه و عصبی کند. 

هواداران پرسپولیس به خاطر داستان های مختلف از مهدی طارمی دلگیر هستند اما سرمربی این تیم هرچند غیر مستقیم اما تمایلش به حضور طارمی در تیمش را پنهان نمی کند.

 برانکو ایوانکوویچ در این سال ها نشان داده که علاقه زیادی به مهدی طارمی دارد. پیش از لیگ پانزدهم، برانکو روی ماندن این بازیکن تاکید کرد و پس از پشیمانی او در ترکیه، با آغوش باز از بازگشت طارمی استقبال کرد، اتفاقی که درباره رامین رضاییان رخ نداد. همچنین پس از محرومیت نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس و جدایی طارمی، برانکو هیچگاه علیه این بازیکن صحبتی را مطرح نکرد.

حالا با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس، شایعاتی درباره تمایل بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس شنیده می شود. شایعات درخصوص بازگشت طارمی از جایی مطرح شدند که او به اردوی سرخ ها در دوحه رفت و با کادرفنی این تیم هم صحبت کرد.

طارمی در نیم فصل اول لیگ قطر نتوانست خواسته‌ها را برآورده کند. در همین حال شایعات جدی حکایت از بازگشت او به جمع قرمزها دارد. برانکو پالس‌های مثبتی به مهدی فرستاده و در ظاهر همه چیز برای بازگشت او مهیاست اما این وسط تکلیف یک چیز مشخص نشده است. باشگاه الغرافه حاضر نیست مفت و مجانی مهدی را بفروشد. آنها پول قابل توجهی به این بازیکن پرداخت کرده‎‌اند و توقع دارند از فروش اوپولی در بیاورند. منتهی وضعیت باشگاه پرسپولیس طوری نیست که بتواند مهدی را بخرد. الغرافه برای فروش قطعی این بازیکن پول قابل توجهی می‌خواهد. این باشگاه حتی برای انتقال قرضی مهدی هم پول می خواهد. فعلا باب مذاکرات به صورت جدی باز نشده و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد. 

7655