سرمربی تیم ملی فوتبال عمان: بازی سختی مقابل ایران پیش روداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان: بازی سختی مقابل ایران پیش روداریم

به گزارش تارنمای خبری البوابه ، دیدار تیم ملی ایران مقابل عمان 16 مهرماه (هشتم اکتبر) در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار می شود.
لوگوئن در آستانه دیدارهای تیم عمان مقابل ایران و هند گفت: مقابل ایران ما شکست خورده ایم. اما خود را برای مبارزه کاملا آماده می کنیم و امیدوارم بتوانیم شگفتی خلق کنیم.
سرمربی عمان 26 بازیکن را به اردوی آمادگی تیم که از روز شنبه آغاز شد، دعوت کرده است. هیچ تغییری در ترکیب تیم عمان مقابل گوام ایجاد نشده است.
تیم عمان برابر گوام به تساوی بدون گل دست یافت و اولین امتیازها را در این مرحله از رقابتها از دست داد.
پس از انجام سه مسابقه، تیم ایران با هفت امتیاز در صدر گروه دی ایستاده است و عمان با هفت امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. گوام با انجام چهار بازی و هفت امتیاز در مکان سوم است. ترکمنستان با یک امتیاز و هند بدون هیچ امتیازی به ترتیب رده های چهارم و پنجم گروه را در اختیار دارند.
لوگوئن فهرست احتمالی تیم عمان برای دو دیدار آ ینده این تیم مقابل ایران و هند را اعلام کرد. عمان روز 13 اکتبر در ورزشگاه سیب اسپورت به مصاف هند می رود. اما فدراسیون عمان تلاش می کند محل بازی را به ورزشگاه سلطان قابوس منتقل کند.
سرمربی فرانسوی عمان گفت: در بخشی از آماده سازی تیم ، عمان روز دوم اکتبر یک بازی تدارکاتی مقابل سوریه برگزار می کند. این دیدار برای آماده سازی ما بسیار مهم است و امیدوارم تاکتیک های مختلف را در این مسابقه امتحان کنم.
وی افزود: گروه دی گروه سختی است و ایران بخت سرگروهی را دارد. اگر بخواهیم شانس صعودمان را حفظ کنیم نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم. ما در خانه قوی هستیم و رکورد خوبی داریم.
لوگوئن ابراز امیدواری کرد که در دو بازی بعدی بیشترین امتیاز را بگیرد.
وی گفت: مقابل گوام دو امتیاز از دست دادیم و این نتیجه ما را تحت فشار قرار داده است.
سرمربی عمان اظهار داشت: ایران تیم قدرتمندی است که تجربه شرکت مسابقات بزرگ را دارد و در جام جهانی شرکت کرده است. بیشتر بازیکنان این تیم در باشگاههای مهم بازی می کنند. به همین علت چالش دشواری برای ما خواهد بود. درصورتی که بتوانیم جلسات تمرینی خوبی برگزار کنیم روزهای آینده حیاتی است و من به شاگردانم برای خلق شگفتی ایمان دارم.
سرمربی عمان افزود: باوجود نگرانی نسبت به گلزنی، ثبات در تیم را ترجیح می دهم. این یک نگرانی است و تلاش می کنیم این نگرانی را برطرف کنیم. فکر می کنم بهترین بازیکنان را در تیم داریم. تاخیر در شروع لیگ عمان بر عملکرد برخی از بازیکنان تاثیر گذاشته است.
وی گفت: بازی در لیگ حرفه ای عمان تفاوت زیادی با بازی در سطح بین المللی دارد. بازیکنان ما مقابل ترکمنستان در خانه شجاعانه جنگیدند تا سه بر یک پیروز شویم. من به روحیه آنها افتخار می کنم و امیدوارم مقابل ایران نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
لوگوئن افزود: سعود الفارسی مهاجم جوان تیم بازیکن با استعدادی است، اما برای درخششدر سطح بین المللی نیاز به زمان بیشتری دارد. من مقابل ترکمنستان و گوام فرصت به او دادم، اما انتظار بیشتری از او دارم.
عمان در این دیدار، عبدالعزیز المقبالی مهاجم تیم و عزان البلوشی مدافع تیم ایران را در اختیار ندارد. این دو بازیکن همراه تیم عمان برای شرکت در بازیهای ارتش های جهان به کره جنوبی می روند.
محمد العلوی مدیر تیم گفت تمام بازیکنان در وضعیت خوبی هستند. ما هیچ نگرانی از مصدومیت نداریم و امیدواریم بازیکنان از حمایت زیاد هواداران در دو دیدار آینده برخودار شوند. بازیکنان چشم به حمایت هواداران در خانه دوخته اند.
ورزشی**1584

انتهای پیام /*