دردسرسازی دوباره هواداران چلسی با شعارهای نژادپرستانه

دردسرسازی دوباره هواداران چلسی با شعارهای نژادپرستانه

به گزارش "ورزش سه"، پلیس بریتانیا اعلام کرد گزارشهایی دریافت کرده که عده‌ای از هواداران چلسی زمانی که از دیدار این تیم مقابل برایتون که این هفته برگزار شد به لندن برمی‌گشته‌اند زمانی که در قطار حضور داشته‌اند اقدام به سر دادن شعارهای نژادپرستانه کرده‌اند. این اتفاق سه روز پس از آن افتاده که هواداران چلسی با سر دادن شعارهای نژادپرستانه در جریان دیدار این تیم با ویدی مجارستان در لیگ اروپا، خبرساز شده بودند. پلیس اعلام کرده که در مورد این مساله از سه هوادار چلسی بازجویی کرده است.

باشگاه چلسی در موارد مشابه به شدت این حرکات را محکوم کرده و برای مثال در توصیف شعارهای سر داده شده در مجارستان از آنها تحت عنوان نفرت‌انگیز و منزجرکننده نام برده بود. چلسی همچنین ادعا کرده بود که علیه کسانی که چنین شعارهایی سر داده‌اند اقدامات تنبیهی شدید به کار خواهد گرفت.

چلسی همچنین در اوایل ماه جاری میلادی زمانی که رحیم استرلینگ در جریان یکی از دیدارهای لیگ برتر با توهینهای نژادپرستانه مواجه شد، بعد از تحقیقات پلیس در این زمینه، چهار نفر از هواداران خود را از ورود به ورزشگاه خانگی چلسی محروم کرد. پیش از بازی این هفته‌ی آبی‌های لندن مقابل برایتون هم مدیر باشگاه چلسی بروس باک با هواداران این تیم که قصد سفر به برایتون را داشتند دیدار کرد و برایشان روشن ساخت که چنین رفتارهایی به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.