ستارگان لیون در مصاف با بارسلونا را بشناسید

ستارگان لیون در مصاف با بارسلونا را بشناسید

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف المپیک لیون خواهد رفت. آنها باید مراقب بازیکنان جوان لیون باشند.

آکادمی لیون بازیکنان بزرگی را پرورش داده است، از جمله نبیل فکیر و ساموئل اومتیتی که در حال حاضر در بارسلونا حضور دارد. آنها همچنین بازیکنان جوان باشگاه‌های دیگر را خریداری کرده و از آنها ستاره ساخته‌اند، مانند تانگوی اندومبله.

لیون در مرحله گروهی دو عملکرد درخشان برابر منچسترسیتی داشت و چهار امتیاز از این تیم گرفت. برونو جنسیو، مربی لیون تیم خوبی را روانه مسابقات این فصل کرده است.

آنها مهاجم خود، ماریانو دیاز را به رئال مادرید فروختند، اما حالا ممفیس دپای ستاره اصلی خط حمله‌شان است و فکیر هم به او در حملات کمک می‌کند.

در خط میانی، اندومبله در همه‌جای زمین حضور دارد و حسام عوار، بازیکن فرانسوی-الجزایری لیون هم به‌خوبی می‌تواند روند بازی را دیکته کند.

فرلان مندی دیگر ستاره لیون است که در پست مدافع چپ بازی می‌کند. آنتونی لوپس، دروازه‌بان این تیم هم جزو بازیکنان خوب آنها به شمار می‌رود.

در تابستان باشگاه‌های بسیاری به دنبال فکیر بودند، از جمله بارسلونا، و او به عنوان کاپیتان تیم به دنبال آن است که مردان ارنستو والورده را به دردسر بیندازد.

8444