شجاع خليل زاده:شما همه يك طرف، ما هم يك طرف/سرمربي تيم ملي نان بازويش را بخورد نه نان لب و دهنش را!

شجاع خليل زاده:شما همه يك طرف، ما هم يك طرف/سرمربي تيم ملي نان بازويش را بخورد نه نان لب و دهنش را!

وب سایت رسمی فوتبالی- پرسپوليس روز جمعه در آخرين بازي خود در نيم فصل اول ليگ به مصاف پارس جم رفت و توانست در نهايت با نتيجه 3بر 1 حريف خود را شكست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، سرخپوشان در حالي به مصاف پارس رفتند كه پيش از بازي سپاهان هجمه زيادي عليه اين تيم در خصوص داوري به راه افتاد و اين اتفاق در بازي استقلال و مصاحبه پايان بازي بازيكنان اين تيم عليه پرسپوليس به اوج خودش رسيد. اما اين اتفاق با پيام كي روش در حمايت از مربيان ليگ مانند قلعه نوعي و شفر وارد چالش جدي شد . به همين دليل در اين خصوص با شجاع خليل زاده صحبت كرديم و مدافع سرخپوشان كه سال بسيار خوبي را با پرسپوليس پشت سر گذاشته است در خصوص استقلال و البته كي روش با ماگفتگو كرد و حرف هاي جالبي هم زد:

* فصل را با يك پيروزي شيرين به پايان رسانديد.

واقعا بايد از  هواداران پرسپولیس تشكر كنم  که در طول نیم‌فصل با تمام وجود از تیم دست و پا شکسته ما حمایت کردند. خدا را شکر بازی‌ آخر نیم‌فصل را هم توانستیم با یک نتیجه خوب پشت سر بگذاریم و با قدرت به سراغ نيم فصل دوم برويم.

* حالا ديگر پرسپوليس مي تواند در نيم فصل دوم بازيكنان مورد نظر خود را جذب كند.

بله درست است. در نیم‌فصل دوم نیز با اضافه شدن بازیکنان جدیدمان شرایط بهتری خواهیم داشت و  قطعاً آنها به تیم کمک خواهند کرد. البته ما هنوز هم به نفرات ديگري نياز داريم كه قطعا سرمربي تيم بازيكناني كه بتواند به تيم كمك كند را جذب خواهد كرد.

* اين روزها شنيده مي شود كه شايد بازيكنان جدا شده تيم دوباره بازگردند . چه در نظري دراين مورد داري؟

اين نظر سرمربي تيم است و او در اين مورد تصميم خواهد گرفت.

* بعضي بازيكنان تيم به شوخي مي گفتند  كه در برابر  پارس هم با 3 پنالتي پيروز شديد.

بله ما در برابر پارس با 3 پنالتي به پيروزي رسيديم. يك پنالتي را عليپور زد يكي را منشا و يكي را هم عاليشاه گل كرد. ما هميشه با پنالتي و داوري مي بريم.

* اين روزها هجمه زيادي عليه پرسپوليس شكل گرفته است.

همان طور كه روز گذشته هم درباره اين موضوع صحبت كردم، بهتر است تيم هاي ديگر سرشان به كار خودشان باشد. براي من خيلي جالب است كه همه تا ديروز با هم دشمن بودند اما الان شده اند داداشي! چند تيم در ليگ وجود دارند. الان همه شده اند داداش و با پرسپوليس دشمن شده اند. اين فوتبال نيست كه. باشد شما همه يك طرف ما هم يك طرف. به نظرمن بهتر است همه با هم رفيق باشيم و با فحاشي اين چيزها حل نمي شود. 

* بازيكنان استقلال اما مي گويند كه پرسپوليس پول بيشتري گرفته است.

من بايد بگويم كه تمام بازيكنان پرسپوليس فقط 10 درصد پول گرفته اند. نه مثل تيم هاي ديگر ماشين 2 ميلياردي گرفه ايم نه 50 درصد پول گرفته ايم. ما كمتر از استقلال پول گرفته ايم و اين در حالي بود كه دو پنجره تيم در نقل و انتقالات بسته بودو استقلالي ها 17 بازيكن گرفتند اما ما يك بازيكن هم نتوانستيم بگيريم اما نيامديم بگوييم كه تيم حريف خرج كرده است و وزارت ورزش مقصر است يا داور مقصر است. 

* اما استقلالي ها به شدت اعتقاد دارند كه داوري به ضرر آنهاست.

من به آنها مي گويم كه با فوتبال خودتان بياييد و دل هوادارانتان را شاد كنيد. من هم مي توانم بيايم بگويم كه به خاطر داوري نبود الان بايد با 10 امتياز در صدر جدول قرار داشتيم تا هواداران براي ما به به كنند! به نظرم با فوتبالتان صحبت كنيد تا هوادارتان لذت ببرند. 

* قبل از بازي پرسپوليس سرمربي تيم ملي عليه برانكو دوباره موضع گرفت و البته از مربيان معترض ليگ هم حمايت كرد.

اين آقا عادت دارد قبل از هر بازي پرسپوليس در مورد تيم ما صحبت كند و كلا عادت دارد كه عليه برانكو صحبت كند. به نظرم كي روش دوست دارد هميشه صحبت كند و فكر كنم بنده خدا مي خواهد هميشه تو چشم باشد.

* ليست نهايي تيم ملي هم اعلام شد و در نهايت با وجود عملكرد خيلي خوب تو در اين فصل به تيم ملي دعوت نشدي.

من نمي خواستم در مورد تيم ملي صحبت كنم اما بحث من مي دانيد چيست؟ بحث من اين است كه حق را به حق دار بدهند. من نمي گويم كه من بايد دعوت شوم يا فلان بازيكن بايد دعوت شود. اما هر كس كه حقش است را دعوت كند. من خودم را نمي‌گويم اما خيلي از بازيكنان تيم هاي ديگر هستند كه حقشان است به تيم ملي دعوت شوند اما كي روش سليقه اي عمل نكند.

* به نظرت كي روش با بازيكناني مانند تو لج كرده است؟

 به نظر من بحث لج كردن نيست اما به نظر من آدم نان بازوي خودش را بخورد نه نان لب و دهنش را.

7655