هت تریک مسی مقابل لوانته و صعود به صدر جدول گلزنان لالیگا : 47 گل در سال 2018

هت تریک مسی مقابل لوانته و صعود به صدر جدول گلزنان لالیگا : 47 گل در سال 2018

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل لوانته موفق شد تا هت تریکی تماشایی را به نمایش بگذارد.

با سه گلی که مسی وارد دروازه لوانته نمود، او توانست تعداد گلهایش در سال 2018 میلادی را به عدد 47 برساند. 

گلهای مسی در این بازی در دقایق 43 تا 60 به ثمر رسیدند و او برای این هت تریک تماشایی تنها به 17 دقیقه زمان نیاز داشت. این سی و یکمین هت تریک مسی در رقابتهای لالیگا و چهل و سومین هت تریکش در بازیهای رسمی با پیراهن بارسلونا بود. تنها بازیکنی که هت تریک های بیشتری در مقایسه با لیونل مسی داشته، کریستیانو رونالدو است که در طول دوران حضورش در رئال مادرید 44 بار با پیراهن این تیم هت تریک کرده بود. حالا کریس دیگر در لالیگا نیست تا بتواند رکورد هت تریک هایش با پیراهن تیم مادریدی را افزایش دهد و از همین رو مسی این فرصت را خواهد داشت تا در دیدارهای آتی، بتواند این رکورد را به نام خودش ثبت کند.


مسی با سه گلی که مقابل لوانته به ثمر رساند تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل لالیگا را به عدد 14 رساند و حالابه تنهایی در صدر جدول گلزنان این فصل لالیگا قرار دارد. استوانی مهاجم خیرونا و لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای بارسا هر دو با 11 گل در رده دوم هستند و یاگو آسپاس با 10 گل در رتبه سوم است.

اولین بازیکن رئال مادرید در این لیست، کریم بنزما است که همراه با آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی اتلتیکو و عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسا، هر سه با شش گل در رده ششم برترین گلزنهای این فصل لالیگا قرار گرفته اند.

6363