مورینیو مخاطب طعنه تند کاسیاس: چه زمانی مشخص می شود که یک سرمربی دیگر شرایط مربیگری ندارد؟

مورینیو مخاطب طعنه تند کاسیاس: چه زمانی مشخص می شود که یک سرمربی دیگر شرایط مربیگری ندارد؟

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، پیغام طعنه آمیز و تندی در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشته و بدون آنکه از ژوزه مورینیو نامی ببرد، به نظر واضح و روشن است که پیغام او خطاب به آقای خاص بوده.

اینطور به نظر می رسد که جنجال بین ایکر کاسیاس و ژوزه مورینیو وارد فاز تازه ای شده است. این داستان طولانی از زمانی شروع شد که کاسیاس در مصاحبه با خورخه والدانو اعلام کرد که اگر دوباره زمان به عقب برمی گشت (به دوره حضور او و مورینیو در رئال)، رفتار متفاوتی را به نمایش می گذاشت. کاسیاس دراین رابطه گفته بود:«فکر می کنم اگر زمان به عقب برمی گشت، واکنش دیگری نشان می دادم و گربه را دم حجله می کشتم و با مورینیو رودررو می شدم.»

در آن زمان مورینیو در واکنش به صحبتهای کاسیاس گفته بود:« این مصاحبه را کسانی انجام می دهند که در فاز پایانی کارنامه ورزشی شان هستند. من به آنچه در مورد شخص من گفته شد احترام می گذارم. وقتی که می گوید که هیچ وقت با من رو در رو نشده، صحت ندارد. او با من رو در رو شد و به نحوی که بهتر از هر فرد دیگری آن را بلد است: یواشکی و از پشت پرده.»

یکشنبه شب ایکر کاسیاس در پیغامی در توئیتر نوشت:« طبق گزارش یکی از روزنامه های پرتغالی، کسی گفته که بازیکنی مثل من (37 ساله) در پایان عمر ورزشی اش است. کاملا موافقم. اما سوالم از این روزنامه این است: در مورد سرمربیان.. چه زمانی و در چه شرایطی مشخص می شود که یک سرمربی دیگر شرایط هدایت یک تیم و یا سرمربیگری را ندارد؟»

لازم به ذکر است که عصر امروز منچستریونایتد در یک بازی مهم در ورزشگاه آنفیلد مغلوب لیورپول شد و ساعاتی بعد از این باخت بود که کاسیاس بدون آنکه مستقیما نام مورینیو را ببرد پیغام بالا را در توئیترش منتشر کرد.

6363