مورینیو: بازیکنانم بی شرف و خائن نیستند؛ گلهای دوم و سوم لیورپول شانسی بود

مورینیو: بازیکنانم بی شرف و خائن نیستند؛ گلهای دوم و سوم لیورپول شانسی بود

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در پایان دیدار تیمش مقابل لیورپول در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که از اعتماد و حمایت بازیکنانش برخوردار است و تاکید نمود که شاگردانش متقلب و بی شرف نیستند و تمام تلاششان را برای برد در بازیها به کار می گیرند.

درجریان این بازی مورینیو تعدادی از بازیکنان مهم تیمش از جمله آنتونی مارسیال و پل پوگبا را روی نیمکت ذخیره ها قرار داده بود. او در پایان مسابقه در پاسخ به این سوال که آیا از حمایت شاگردانش برخوردار است یا خیر گفت:« آیا بازیکنانم را خائن می نامید؟ به نظرم بازیکنانم صادق هستند و به نظرم شما خائن هستید.یک بازیکن فوتبال هرروز تمام توانش را به کار می گیرد و برایش مهم نیست که سرمربی اش چه کسی باشد. این باشگاه است که حقوق بازیکنان را پرداخت می کندو هواداران 24 ساعت و هرروز عاشق باشگاه هستند. بازیکنان باید به هواداران و باشگاه احترام بگذارند.»

آقای خاص ادامه داد:« اگر بازیکنان تمام توانشان را به کار نگیرند، شما می توانید آنها را خائن و بی شرف بنامید. من بازیکنانم را خائن نمی دانم.»


مورینیو ادامه داد:« اگر می خواهید در مورد شانس صحبت کنید، باید درمورد گلهای دوم و سوم لیورپول به صحبت بپردازید. گل ما در شرایطی به ثمر رسید که لوکاکو عقب مانده بود ولی عملکرد خوبی داشت و توپ خوبی به لینگارد در موقعیت خوبی رسید. لیورپول تیم قدرتمندی است. آنها نشان دادند که قوی ترین تیم لیگ برتر هستند. سختی کار برای ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی بود. ما نتوانستیم با سرعت بازی، جدیت و پرسینگ حریف تطبیق پیدا کنیم. بعد از آن در جریان بازی راحت کار کردیم و همه چیز تحت کنترل بود.»

6363