مورینیو: قهرمان که نمی شویم؛ در بهترین حالت ممکن فصل را در رده چهارم به پایان می بریم

مورینیو: قهرمان که نمی شویم؛ در بهترین حالت ممکن فصل را در رده چهارم به پایان می بریم

سایت رسمی فوتبالی- منچستریونایتد عصر روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-3 مغلوب لیورپول شد. در پایان این بازی ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد که امیدوار است تیمش بتواند فصل را در جایگاه چهارم جدول به پایان ببرد.

در جریان این بازی سادیو مانه و ژردان شکیری برای تیم میزبان گلزنی کردند وتک گل یونایتد توسط جسی لینگارد به ثمر رسید. با این باخت تیم مورینیو با 19 امتیاز فاصله نسبت به لیورپول صدرنشین در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و مورینیو فقط امیدوار است تا تیمش بتواند فصل را در رتبه چهارم به پایان برده و سهمیه حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

مورینیو در گفتگو با خبرنگار اسکای سپورتس در پاسخ به سوال او مبنی براینکه آیا می تواندمشکلات یونایتد را حل کند یا خیر گفت:« منظورتان از حل کردن مشکل چیست؟ فتح جام قهرمانی است؟ نه نمی توانم. ما هنوز می توانیم فصل را در جایگاه چهارم به پایان ببریم. به نظرم کار ساده ای نخواهد بود ولی قطعا می توانیم در پایان فصل در جمع 6 تیم برتر قرار بگیریم. ولی در بهترین حالت ممکن درجایگاه چهارم جدول خواهیم بود. الان می توانیم به دنبال رسیدن به جایگاه پنجم باشیم و بعد از آن برای رسیدن به رده چهارم بجنگیم.»

یونایتد در هفده دیداری که در رقابت های این فصل لیگ برتر برگزار کرده تنها 26 امتیاز کسب کرده و این بدترین آمار این تیم از فصل 1-1990 به بعد است که در آن فصل نیز آنها در پایان 17 بازی، 26 امتیازی بودند.

آقای خاص درادامه به دفاع از تاکتیکهای دفاعی اش در این بازی پرداخت و یادآوری کرد که تیمش نتوانست با تیم کلوپ رقابت کند:« لیورپول تیم بهتری است. ما نمی توانیم جدیت و قدرت فیزیکی دو تیم را با هم مقایسه کنیم. آنها چه از این نظرها و چه از نظر کیفیتهای تکنیکی تیم بهتری در مقایسه با ما هستند. با این وجود ما تا قبل از دریافت گل سوم، در جریان بازی بودیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم تا بتوانیم حتی برنده بازی باشیم ولی با دریافت گل سوم اوضاع فرق کرد.»

6363